کلوب| مربی موقت راه استفاده از ستاره سرخ را می‌داند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد ترنت الکساندر آرنولد زیرنظر لی کارسلی، سرمربی جدید سه شیرها در ۴ دیدار بسیار شگفت انگیز بوده است.

پس از احیا انگلیس به وسیله گرت ساوتگیت و حضور در جمع چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۱۸ و دو نایب قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ مربی سه شیر استعفا داد تا از فشار انتقادات خلاص شود.

او بی سابقه ترین ۶ سال ملی را برای تاریخ انگلستان رقم زد اما با وجود نتیجه، بخاطر نمایش تحت فشار بود. ساوت گیت رفت و هنوز فدراسیون جانشینی برایش انتخاب نکرده اما کارشناسان فوتبال انگلیس از ارائه سبک هجومی و روان لی کارسلی شگفت زده شده اند.

لی کارسلی در همین ۴ بازی و ۲ فیفا دی اخیر به عنوان مربی موقت، تأثیرات زیادی روی نمایش برخی بازیکنان داشته و توانسته در مدت کوتاه اثرات مثبتی از خود بر جای بگذارد.

یکی از این بازیکنان ترنت الکساندر آرنولد است؛ بازیکنی که در لیورپول نمایش‌های فوق‌العاده ای در جناح راست دارد اما در تیم ملی هیچ وقت آن درخشش تحسین برانگیز را تحت هدایت ساوتگیت نداشت.

عملکرد او در تیم ساوتگیت کم و بیش متوسط و گاهی ضعیف تر از «متوسط» بود اما اکنون، ترنت به ستاره تیم کارسلی تبدیل شده و حتی با تغییر پست آشکار او در بازی اخیر نیز آنچنان تحولات عظیمی در سبک بازی او مشاهده نشد.

برای اینکه بدانیم لی کارسلی چطور سبک بازی ترنت در تیم سه شیرها را متحول و به عبارتی دگرگون ساخته کافی است نگاهی به ۴ بازی اخیر تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا بیندازیم.

سه شیرها در این ۴ دیدار موفق به کسب ۳ برد شدند و برابر یونان در خانه نتیجه را واگذار کردند. از نظر یوفا بهترین بازیکن مسابقه در هر ۳ بازی (به جز تقابل با یونان) ترنت الکساندر آرنولد بود!

آرنولد در چهار بازی به طور کامل ۳۶۰ دقیقه در زمین بازی کرده، یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است. نمره میانگین او در چهار بازی لیگ ملت‌های اروپا از دیدگاه سایت معتبر فوت موب  ۷.۹۸ بوده و این عدد خود گویای همه چیز است، کارسلی بهتر می‌داند راه و روش بازی گرفتن از ترنت در تیم ملی چیست!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی