گواردیولا: درباره باجو صحبت می‌کنم، احساساتی می‌شوم/ دوست ندارم با بارسلونا روبه‌رو شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا در مصاحبه اخیرش در مورد ترک منچسترسیتی و ارتباطش با روبرو باجو صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، پپ گواردیولا به‌تازگی در برنامه «Che tempo che fa» با اجرای فابیو فاتزیو حضور یافت و درباره حرفه‌اش، خاطراتش از فوتبال ایتالیا و شایعات مربوط به آینده‌اش صحبت کرد.

گواردیولا، که تنها مربی تاریخ فوتبال است که دو بار قهرمان سه‌گانه شده، با تواضع زیادی موفقیتش را به شانس و بودن در باشگاه‌های بزرگ نسبت داد. او با عشق از یوهان کرویف یاد کرد و او را به‌عنوان یک شخصیت کلیدی در زندگی فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: «نمی‌توانم زندگی فوتبالی‌ام را بدون او تصور کنم، بدون آنچه که از او تجربه کردم و یاد گرفتم.»

تسلط زبان ایتالیایی این مربی اسپانیایی بسیاری را شگفت‌زده کرد و او این مهارت را به گوش دادن به آهنگ‌های فرانچسکو دِ گرگوری در زمان حضورش در برشا نسبت داد. همچنین به شوخی به یادگیری توهین‌های ایتالیایی‌ها اشاره کرد.

گواردیولا درباره زمان خوبی که در ایتالیا سپری کرد و به‌ویژه تجربیاتش با کارلو ماتسونه و روبرتو باجو در برشا صحبت کرد. او گفت: «اگر به برشا نمی‌رفتم هرگز ماتسونه را نمی‌دیدم. مکان‌ها زیبا هستند، اما آنچه تا ابد در یادت می‌ماند مردم هستند.»

سرمربی منچسترسیتی هنگام صحبت در مورد روبرتو باجو احساساتی شد و بیان کرد: «وقتی درباره باجو صحبت می‌کنم احساساتی می‌شوم. من او را در پایان دوران حرفه‌اش ملاقات کردم، زمانی که زانویش مثل یک ماشین لباسشویی بود. او نمی‌توانست حرکت کند و با این حال قوی‌ترین بود. نمی‌توانم تصور کنم او در بهترین روزهایش چگونه بود.» او همچنین به جایگاه بالای باجو در ایتالیا، هم به‌عنوان یک بازیکن و هم به‌عنوان یک انسان، اشاره کرد.

گواردیولا به شایعات مربوط به ترک منچسترسیتی پاسخ داد و گفت: «این درست نیست، به زمان نیاز دارم تا در موردش فکر کنم.» وقتی درباره بازگشت به ایتالیا از او پرسیده شد، به شوخی گفت: «بله، اگر باجو دستیارم باشد. جنوا تیم قدرتمندی است.»

گواردیولا در مورد لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد با بارسلونا روبرو شود و به ارتباط عاطفی‌اش با این باشگاه اشاره کرد. او همچنین به شایعات درباره مربیگری تیم ملی انگلیس پاسخ داد و گفت: «نه، این درست نیست. اگر تصمیمی می‌گرفتم، می‌گفتم. هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.»

بیشتر بخوانید: گواردیولا هم خوب است، هم آزاردهنده و هم عصبانی!/ وقتی هری کین به بایرن مونیخ رفت نفس راحتی کشیدم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی