نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
بهداد اقبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بهداد اقبالی مدیر اصلی باشگاه چلسی شود، این باشگاه در استمفوردبریج خواهد ماند.

به گزارش خبرورزشی، در صورتی که بهداد اقبالی نبرد مدیریتی با تاد بولی را ببرد، باشگاه چلسی در استمفوردبریج باقی می‌ماند و ظرفیت ورزشگاه را به ۵۵ هزار نفر افزایش می‌دهد.

مالکان مشترک باشگاه چلسی در اختلاف هستند و هر کدام قصد خرید سهم دیگری را دارند و نتیجه این اختلاف تأثیر بزرگی بر برنامه‌های ورزشگاه خواهد داشت. اقبالی به یک بازسازی به ارزش ۱.۵ میلیارد پوند برای ماندن در استمفوردبریج تمایل دارد، در حالی که بولی خواهان ساخت یک ورزشگاه جدید ۶۰ هزار نفری در منطقه نزدیک به ارلز کورت است.

منبعی در این باره به نشریه «سان» گفت: «تصور می‌شود که پروژه ارلز کورت قابل انجام نیست، در حالی که احتمال دارد بولی به زودی از باشگاه کنار برود. اگر تاد بولی باشگاه را ترک کند، انتظار می‌رود که باشگاه برنامه‌های ماندن در استمفوردبریج را پیش ببرد و به دنبال راه‌حلی برای ساخت ورزشگاهی با ظرفیت ۵۵ هزار نفر باشد.»

در صورت گسترش ورزشگاه، چلسی برای مدت دو سال از ورزشگاه دور خواهد بود تا کارهای ساخت‌وساز انجام شود.این برنامه‌ها شامل نوسازی جایگاه غربی، ساخت سکوهای بتنی روی خطوط راه‌آهن همسایه و استفاده از زمینی است که باشگاه از خیریه کهنه‌سربازان استول خریداری کرده است.

اقبالی گزینه تخریب کامل ورزشگاه فعلی ۴۲ هزار نفری را ترجیح نمی‌دهد. ساخت یک ورزشگاه کاملاً جدید در محل استمفوردبریج حداقل پنج سال طول خواهد کشید، به این معنی که باشگاه باید برای این مدت به دنبال یک خانه موقت باشد. اما گفته می‌شود که اقبالی طرفدار دوری طولانی مدت از استمفوردبریج نیست.

چلسی در حال حاضر با سرمربی جدید، انزو مارِسکا، در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. در آخرین بازی، چلسی در استمفورد بریج با ناتینگام فارست ۱-۱ مساوی کرد.

بیشتر بخوانید: رقابت قدرت در استمفوردبریج/ بهداد اقبالی؛ چهره اصلی در مدیریت چلسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی