نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
گواردیولا هم خوب است، هم آزاردهنده و هم عصبانی!/ وقتی هری کین به بایرن مونیخ رفت نفس راحتی کشیدم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادرسون در مورد شخصیت گواردیولا و تجربه بازی در تیم او صحبت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، ادرسون، دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای جدید درباره تجربه‌اش از کار تحت هدایت پپ گواردیولا، سرمربی موفق این تیم، صحبت کرد. او با بیان اینکه برای او افتخار بزرگی است که بخشی از پروژه گواردیولا باشد، به جنبه‌های مختلف شخصیت این مربی نیز اشاره کرد و اذعان داشت که او گاهی اوقات آزاردهنده هم می‌تواند باشد.

ادرسون که از سال ۲۰۱۷ تحت هدایت گواردیولا بازی کرده و تاکنون موفق به کسب ۱۸ عنوان قهرمانی از جمله شش قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده، در یک رویداد به مناسبت روز کودک در برزیل، در پاسخ به سوال یکی از کودکان درباره گواردیولا، که آیا او آدم خوبی است، یا آزاردهنده است، یا عصبانی؟ گفت: «شما من را در دردسر می‌اندازید. او هر سه است ... گواردیولا آدم خوبی است، گاهی آزاردهنده است زیرا خواسته‌های زیادی از بازیکنانش دارد و وقتی لازم باشد، عصبانی هم می‌شود.» و ادامه داد: «بنابراین او ترکیبی از هر سه است. اما او خارج از زمین آدم خوبی است و در زمین خواسته‌های بسیار بالایی دارد. او هم مانند هر شخص دیگری وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود عصبانی می‌شود.»

ادرسون تأکید کرد: «مسلماً می‌دانیم که نمی‌توانیم ۷۰ بازی را در سطح فوق‌العاده‌ای انجام دهیم. در یک یا دو بازی مسلماً افتی خواهیم داشت.»

گواردیولا از زمان ورود به سیتی در تابستان ۲۰۱۶، پنج بار به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انتخاب شده است. همچنین، سیتی در سال ۲۰۲۳ به تنها باشگاه انگلیسی تاریخ تبدیل شد که توانسته در یک سال تقویمی تمام پنج جام (لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی انگلستان، سوپرکاپ و جام جهانی باشگاه‌ها) را کسب کند.

ادرسون درباره تأثیر گواردیولا بر فوتبال لیگ برتر گفت: «امروز در هر بازی لیگ برتر، تیم‌ها سعی می‌کنند بیشتر فوتبال بازی کنند و مالکیت بیشتری داشته باشند. این کاملاً متفاوت از زمانی است که او به اینجا آمد. اینکه بخشی از این پروژه باشم باعث غرورم است و به آنچه به دست آورده‌ام افتخار می‌کنم. واقعاً این رویای کودکی‌ام است.»

ادرسون با رقبای بااستعدادی روبرو شده، اما اذعان کرده که وقتی هری کین، مهاجم انگلیسی، در تابستان ۲۰۲۳ از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست، نفس راحتی کشید.

ادرسون گفت: «من با مهاجمان زیادی به‌خصوص در لیگ برتر روبرو شده‌ام. اما فکر می‌کنم سخت‌ترین آنها، کسی که بالاترین کیفیت را داشته، هری کین است. او کیفیت عجیبی دارد، هم داخل محوطه جریمه و هم خارج از آن. وقتی برای دریافت توپ به جلو می‌آید، کیفیت بالایی دارد.»

ادرسون در پایان گفت: «بنابراین از نظر من، او یکی از بهترین مهاجمانی است که تاکنون با آن روبرو شده‌ام.»

بیشتر بخوانید: مسی یا رونالدو؟/ وقتی اوزیل همه را غافلگیر کرد! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی