نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
جلسه ویژه برای انتخاب سرمربی تیم امید؛ یک پرسپولیسی گزینه جلالی!/ پلن B استقلال؛ سهراب و یک دستیار خوب خارجی/ مدافع ملی پوش، سیلی آقا کریم را فراموش کرد!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۹۰ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

جلسه ویژه برای انتخاب سرمربی تیم امید 

خبری از فدراسیون؛ «اعضای کمتیه فنی فدراسیون فوتبال در روزهای آینده و بعد از بازگشت امیر قلعه نویی از اردوی تیم ملی جلسات مهمی را برگزار خواهند کرد. یکی از این جلسات به بررسی عملکرد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال اختصاص خواهد داشت. قرار است در این جلسه وحید شمسایی هم حضور داشته باشد و در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال صحبت کند. برخی از پیشکسوتان به دنبال شکست تیم ملی در برابر مراکش و از دست دادن عنوان در مسابقات جام جهانی خواستار برکناری وحید شمسایی شده اند.

دیگر هدف مهم اعضای کمیته فنی انتخاب سرمربی برای تیم ملی امید خواهد بود. بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان فدراسیون فوتبال مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته فنی حسین عبدی را به عنوان سرمربی جدید تیم امید به اعضای کمیته فنی پیشنهاد داده است...»

علی لطیفی: همه باید به بختیاری‌زاده کمک کنند

علی لطیفی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از مسایل روز فوتبال حرف زد:

* متاسفانه استقلال از ابتدا خودش را در شرایط بدی قرار داد و آنطور که باید و شاید وارد لیگ جدید نشد.

* کاملا مشخص بود که نکونام و سمیعی تمایلی به همکاری با یکدیگر ندارند اما ظاهراً آقای شهریاری این وسط میاندار شد و تلاش کرد تا این دو نفر با هم در باشگاه استقلال بمانند.

* ای کاش نکونام را قبل از شروع فصل کنار می گذاشتند تا کار به اینجا نمی‌کشید. اگر استقلال از ۱۰ امتیازی که در ۵ هفته اول از دست داد لااقل نصف آن را هم گرفته بود الان شرایط برای ما اینقدر بد نبود.

* همین که سهراب را حمایت کنیم بهترین کمک است. قطعاً هر کسی در جایگاه سرمربی استقلال بنشیند و خودش هم استقلالی باشد می‌داند که چه شرایط سختی برای هواداران و پیشکسوتان وجود دارد.

* قرار گرفتن استقلال در شرایط مسابقه کمک می‌کند تا بچه‌ها با آمادگی بیشتری به مسافت تیم النصر عربستان بروند از طرفی اگر بچه‌ها در دیدار مقابل ذوب آهن دچار مصدومیت یا مشکل این چنینی بشوند آن وقت خوب نیست.

* واقعاً جای تعجب دارد با این همه دوربین به این وضوح، داور چرا برای تیم ملی کشورمان پنالتی نگرفت. البته ما نباید منتظر پنالتی گرفتن یا نگرفتن داور باشیم.

پلن B استقلال؛ سهراب و یک دستیار خوب خارجی

از استقلال می خوانید: «تلاش های استقلال برای استخدام یک مربی خوب خارجی ادامه دارد اما هنوز این تلاش ها به نتیجه مثبتی منجر نشده و در صورتی که مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب مربی خارجی با نتیجه مثبتی همراه نباشد، استقلال چاره ای ندارد که با سهراب بختیاری زاده به کار ادامه دهد. در این صورت باشگاه یک دستیار خوب خارجی برای مربی جوان و ایرانی اش بخدمت خواهد گرفت...»

استقلال بر خلاف پرسپولیس و سپاهان، می خواهیم بازی کنیم

بازهم از استقلال؛ «تیم استقلال روی برگزاری بازی با ذوب آهن تاکید دارد. در حالی که تیم پرسپولیس  درخواست لغو دیدار با ملوان در هفته جاری لیگ برتر را به سازمان لیگ ارایه داد و به دنبال آن تیم سپاهان نیز در تلاش است لغو بازی این هفته اش را رسمی کند، تیم استقلال روی برگزاری بازی با ذوب آهن تاکید دارد و به نظر این بازی برگزار خواهد شد...»

میلاد محمدی؛ سربلند جلوی پدیده ازبکستان و اورونوف

خبری از پرسپولیس؛ «تنها نماینده پرسپولیس در ترکیب تیم ملی ایران، نمایش فوق العاده ای برابر تیم ملی ازبکستان ارائه داد. درغیاب اوستون اورونوف که تازه مصدومیت را پشت سرگذاشته بود، عباس بک فیض الله اف پدیده ریزنقش و تکنیکی فوتبال ازبکستان در سمت راست خط میانی و متمایل به حمله بازی کرد. این وینگر تکنیکی در طول بازی تلاش کرد میلاد محمدی را جا گذاشته و روی دروازه ایران خطرساز شود اما عملکرد مدافع ملی پوش پرسپولیس به گونه ای بود که اجازه نداد فیض الله اف کار خاصی از پیش ببرد. او در نهایت در دقیقه ۷۱ تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

اورونوف از دقیقه ۷۱ وارد زمین شد تا بتواند سد محکم همبازی خودش در سمت چپ خط دفاعی ایران را بشکند اما او هم کار خاصی نتوانست انجام دهد... د.»

به بهانه هزارمین روز حضور رضا درویش در پرسپولیس/ تغییرات مدیریتی بلای جان فوتبال ایران

بازهم از پرسپولیس، «باشگاه پرسپولیس به مناسبت هزارمین روز فعالیت رضا درویش در این باشگاه پوستری طراحی و منتشر کرد. بی تردید در فوتبال ایران چیزی به نام برنامه بلندمدت چه در سطح مربیگری و چه در سطح مدیریتی وجود ندارد و مقوله‌ای هم با عنوان پروژه‌های بلندمدت، در فوتبال ما تعریفی نشده است، زیرا هم در سطوح مدیریتی و هم در بخش هدایت‌ تیم‌ها توسط مربیان، معدود افرادی در فوتبال ایران شناخته شده‌اند که مدت زمان حضورشان به عنوان مدیر یا مربی در یک باشگاه، از تعداد انگشتان یک دست عبور کرده باشد.

در این میان شاید بتوان پرسپولیس را یک استثنا خواند؛ رضا درویش هزارمین روز کاری خود را در باشگاه پرسپولیس پشت سرگذاشت و می توان دلیل موفقیت این تیم در سال های اخیر را همین ثبات مدیریتی دانست. برخلاف پرسپولیس می بینیم که باشگاه استقلال، دربحث تغییرات مدیریتی ید طولایی داشته است! ...»

مدافع ملی پوش سیلی آقا کریم را فراموش کرد!

بازگشت کریم باقری واکنش مثبت هواداران و بازیکنان تیم پرسپولیس را در پی داشت. یکی از این بازیکنان محمدحسین کنعانی زادگان بود که همه یک خاطره از او و باقری را بیاد دارند اما انگار خودش آن را فراموش کرده است.

 دی ماه سال ۹۹ پرسپولیس و فولاد در هفته یازدهم لیگ بازی داشتند که کریم باقری مربی سرخپوشان یک سیلی نثار مدافع تیمش کنعانی زادگان کرد!

آن سیلی سروصدای زیادی به پا کرد و سوژه رسانه ها و فضای مجازی شد. با این وجود محمدحسین کنعانی زادگان با فراموشی آن ماجرا، ضمن انتشار یک استوری نوشت: " خوش برگشتی آقا کریم، دلتنگت بودیم. "

ثبات مدیریت از سپاهان به پرسپولیس رسید

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «یک زمانی سپاهان در فوتبال ایران نماد ثبات مدیریت بود و سال‌های خیلی خوبی را همراه با کسب جام سپری کرد. به جرأت می‌توان گفت سپاهان فوتبال ایران را حداقل تا حدی از حالت دوقطبی خارج کرد اما حالا آنها هم چپ و راست مدیرعامل عوض می‌کنند که البته امیدواریم دلیلش ورزشی باشد نه سیاسی...»

چرا ملی‌پوشان باید از او ناراحت شوند؟ ماشاریپوف حرف درستی زد

در یادداشتی از تیم ملی می خوانید: «کل‌کل ماشاریپوف با ستاره‌های تیم ملی و در رأس آنها سردار آزمون البته محترمانه بود و به جاهای باریک نکشید اما واقعاً ما دلیل دلخوری ملی‌پوشان را متوجه نشدیم. هافبک استقلالی تیم ملی ازبکستان گفته بود ایران بازیکنان خوبی دارد ولی عده‌ای که به لیگ امارات رفته‌اند، بیشتر به خاطر پول است نه فوتبال. همه ما می‌دانیم که بسیاری از ستاره‌های فوتبال ایران به خاطر پول به کشورهای عربی می‌روند و البته این مسئله ایرادی هم ندارد. خیلی از ما صبح تا شب برای پول تلاش می‌کنیم و اگر پیشنهاد مالی بهتری داشته باشیم، حتماً آن را بررسی می‌کنیم. هیچ ایرادی هم ندارد که مثلاً شهریار مغانلو از سپاهان به اتحاد کلبا برود. البته حضور سردار در لیگ امارات تا حد زیادی عجیب‌تر از بقیه بود اما مگر آزمون از پول بدش می‌آید؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی