نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
گزینه جنجالی برای هدایت تیم ملی انگلیس/ یک آلمانی روی نیمکت سه‌شیرها می‌نشیند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود اتحادیه فوتبال انگلیس در حال مذاکره با توماس توخل سرمربی پیشین چلسی برای قبول هدایت سه‌شیرهاست.

به گزارش خبرورزشی، توماس توخل، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در حال مذاکره با تیم ملی انگلیس برای تصدی پست سرمربیگری تیم سه‌شیرها است.

توخل که از زمان ترک بایرن در تابستان گذشته بدون تیم بوده، مدت‌هاست که با شایعات مربوط به گرفتن پست سرمربیگری تیم ملی انگلیس همراه بوده و از او به‌عنوان یک گزینه جدی پس از استعفای گرت ساوت‌گیت پس از یورو ۲۰۲۴ یاد می‌شود.

روزنامه WELT اولین رسانه‌ای بود که خبر مذاکرات توخل با تیم ملی انگلیس را منتشر کرد. طبق ادعای این روزنامه، سرمربی سابق چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند در مذاکرات پیشرفته قرار دارد و ممکن است به‌زودی توافقی برای جانشینی لی کارسلی، سرمربی موقت انگلیس، حاصل شود.

این خبر سپس توسط کریستین فالک نیز تأیید شد که مدعی شد توخل در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال انگلیس است.

توخل به‌طور مکرر با بازگشت به انگلیس پیوند خورده و منچستریونایتد نیز از طرفداران او شناخته می‌شود، هرچند انتظار می‌رود این تیم همچنان به همکاری با سرمربی فعلی خود، اریک تن‌هاخ، ادامه دهد.

با این حال، روزنامه تلگراف، گزارش داده که تاکنون هیچ تماس رسمی با هیچ کاندیدایی برقرار نشده است. مذاکرات غیررسمی با چند گزینه احتمالی انجام شده، اما ادعای پیشرفت در مذاکرات به‌طور قاطع تکذیب شده است.

لی کارسلی پس از شکست ناامیدکننده ۲-۱ انگلیس مقابل یونان، احتمال تصدی دائم این پست را کم‌رنگ دانست و به این ترتیب راه را برای یک انتخاب خارجی باز کرد.

در کنار توخل، نام‌های دیگری مانند گراهام پاتر و ادی هاو نیز به‌عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی