نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
۰ |
۰
کاپیتان ما نباید اخراج می‌شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هلند در بازی مقابل مجارستان به تساوی ۱-۱ رسید و سرمربی این تیم شدیدا به تصمیم داور مبنی بر اخراج ویرجیل فان‌دایک اعتراض دارد.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی هلند دیشب در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه فرانس پوشکاش بوداپست به مصاف تیم ملی مجارستان رفت. این دیدار با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در نیمه اول مجارستان موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند و تیم هلند را عقب بیاندازد. تلاش‌های هلند برای جبران نتیجه با اخراج ویرجیل فان‌دایک در نیمه دوم پیچیده‌تر شد. با این حال، دنزل دامفریز در دقیقه ۸۳ با استفاده از پاس دقیق کودی خاکپو، موفق شد گل تساوی را برای هلند به ثمر برساند و از شکست جلوگیری کند.

رونالد کومان، سرمربی هلند، پس از پایان بازی درباره اخراج فان‌دایک اظهار داشت: «این تصمیم داور برایم غیرمنتظره و ناامیدکننده بود. نمی‌فهمم چرا کاپیتان ما به خاطر اعتراض کارت گرفت، فکر می‌کنم روی این موضوع به توافق رسیده بودیم که کاپیتان می‌تواند به داور اعتراض کند. خطایی که روی مالن انجام شد به اندازه کافی شدید بود که کارت قرمز را به همراه داشته باشد. هیچ تصمیمی برای بازی با توپ وجود نداشت. این که ویرجیل پس از آن کارت زرد دوم را دریافت کرد اصلا باورکردنی نیست. او خودش هم این را می‌داند.»

کومان همچنین درباره عملکرد تیمش گفت: «در این بازی نتوانستیم به طور کامل بر بازی مسلط شویم. فشار نفر به نفر را اعمال کردیم و سرانجام با همین شیوه موفق شدیم گل مساوی را بزنیم. آن‌ها چندین بار دروازه ما را تهدید کردند، اما خط دفاعی ما عملکرد خوبی داشت و با احساس رضایت از میدان خارج شدیم.»

بیشتر ببینید: ویدیو| خلاصه بازی مجارستان ۱ - هلند ۱/ توقف نارنجی‌ها در بوداپست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی