شب احساسی ومبلی؛ یونان برد ولی وقت صحبت درباره فوتبال نیست!/ همه به یاد بالدوک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگذشت جرج بالدوک بازیکن سابق تیم ملی یونان که هفته گذشته درگذشت، باعث شد برد یونان مقابل انگلیس تحت تأثیر این حادثه تلخ قرار بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیم‌های یونان و انگلیس در لیگ ملت‌ها تحت تأثیر درگذشت جورج بالدوک، مدافع سابق تیم ملی یونان، برگزار شد و یونانی‌ها به برد تاریخی ۲-۱ رسیدند.

بالدوک که در تابستان به باشگاه پاناتینایکوس پیوسته بود، هفته گذشته در ۳۱ سالگی درگذشت. پیکر بی‌جان این بازیکن در استخر خانه‌اش در آتن کشف شد و هنوز علت دقیق مرگ او مشخص نشده است.

ونگلیس پاولیدیس، مهاجم یونان، پس از درخشش در پیروزی ۲-۱ مقابل انگلیس، به یاد بالدوک ادای احترام کرد. او در گفت‌وگویی با ساکرنت اظهار داشت: امروز روزی بسیار ویژه برای ما بود. ما حرفه‌ای هستیم و باید بازی را انجام می‌دادیم، اما ذهن همه ما معطوف به جورج بود. امشب با تمام توان برای او بازی کردیم. اکنون زمان مناسبی برای صحبت درباره فوتبال نیست. او بخشی از تیم ما بود و ما بسیار دلتنگ او خواهیم شد. با اینکه پیروز شدیم، قصد جشن گرفتن نداریم

بالدوک که از تبار یونانی بود، ۱۲ بار برای تیم ملی یونان به میدان رفت و آخرین حضورش به ماه مارس سال جاری برمی‌گردد.

ایوان یووانوویچ، سرمربی یونان، نیز روحیه تیمش را تحسین کرد و گفت: امروز فوتبال اهمیت زیادی نداشت. بازیکنانم برای جرج بازی کردند و این پیروزی را به یاد او کسب کردند.

بیشتر بخوانید: بیانیه تلخ خانواده بازیکنی که جسد او در استخر خانه‌اش پیدا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی