رکورد باورنکردنی برانکو؛ سرمربی اسبق پرسپولیس در گرداب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی رکوردی باورنکردنی از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس این روزها به معنای واقعی کلمه در گرداب افتاده و به نظر می‌رسد یک ناکامی واقعی در کارنامه او به ثبت رسیده است. پروفسور بعد از جام ملت‌های آسیا با سر و صدای زیادی به پکن رفت تا هدایت تیم ملی چین را بر عهده بگیرد اما تمام محاسباتش غلط از آب درآمد و چین از سه بازی انجام شده در مرحله جاری پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ حتی یک امتیاز هم کسب نکرده است.

سه شکست متوالی برانکو همراه با چینی‌ها موجب رقم خوردن رکوردی منحصر به فرد و البته فوق العاده ضعیف برای این مربی شده که در کارنامه او بی سابقه تلقی می‌شود. برانکو در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲  در کرواسی و ایران دستیار میروسلاو بلاژویچ بود و در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ نیز شخصاً هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده داشت. او در هیچکدام از این سه برهه که یاد کردیم، چه تحت عنوان دستیار اول و چه به عنوان سرمربی، رقابت‌ها را با سه شکست متوالی آغاز نکرد ولی این رکورد باورنکردنی و البته فوق العاده منفی ساعتی قبل در تیم ملی چین به نامش ثبت شد.

 حالا دیگر نمی‌دانیم برانکو با این کارنامه آیا در بازی بعدی هم سرمربی مردان سرزمین اژدها خواهد بود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • U IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    خوشم میاد زمان بهترین داور هستش!!هر جا رفت اخراج شد آقای قهرمان لنگیا!!!اینه که تمام قهرمانیاش توو ایران با کمک اینو اون بوده
  • حامد IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    پرفسور فقط تو ایران و آن هم با تیم پرسپولیس می تواند نتیجه دلخواه کسب کند
  • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    دستیار قهرمانی هاش همراهش نیست، مسعود رو میگم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی