نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
بختیاری زاده بود دربی را نمی باختیم!/ درویش و پرسپولیس رقیب جدی پیدا کردند/ بیرانوند فکر می‌کند تافته جدا بافته است، از عابدزاده که بالاتر نیست
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. چهار شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۸۸ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

استقلال وضعیت بدنی خوبی ندارد

از استقلال می خوانید: «مروری بر اتفاقات ماه‌های گذشته و عدم انجام تمرینات بدنسازی از سوی بازیکنان استقلال شرایط را به گونه‌ای برای این تیم رقم زد که آبی‌های تهرانی نتوانند با بدن‌های آماده خودشان را وارد لیگ برتر کنند.

وقتی پای صحبت افراد نزدیک به تیم استقلال می‌نشینید متوجه می‌شوید که این تیم به لحاظ بدنی کار مشخص و درست و حسابی انجام نداده و بدن بازیکنان استقلال به ویژه در اواسط نیمه دوم دچار افت می‌شود.

مصدومیت‌های بازیکنان استقلال ظرف این مدت و البته عملکرد این تیم در نیمه‌های دوم و دریافت گل همه و همه مشخص می‌کند که استقلال اوضاع خوبی به لحاظ بدنسازی ندارد...»

بهمن طهماسبی: بختیاری زاده بود دربی را نمی باختیم!

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از شرایط این تیم گفت:

* متاسفانه اوضاع تیم خوب نیست. فاصله زیادی که با صدر جدول گرفته‌ایم حاصل شرایط بد استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر امسال ما نباید اینقدر امتیاز از دست می‌دادیم.

* باخت در دربی واقعاً باعث ناراحتی شدید هواداران شد. اگر سهراب بود ما نمی باختیم. ما در دیدار مقابل پرسپولیس به قدری ضعیف ظاهر شدیم که اصلاً نمی‌توان درباره آن مسابقه حرف زد.

* اگر به من بود من حتی قبل از دربی هم ترجیح می‌دادم استقلال بدون سرمربی یا با یک سرمربی دیگر به میدان برود چون نکونام خودش رسماً اعلام کرد که نمی‌توانسته تیم را درست هدایت کند.

* هر چقدر رضاوند در یکی دو فصل گذشته جزو مهره‌های موثر استقلال بود اما این فصل در شرایط آرمانی و خوبش قرار نداشت.

* برابر هوادار استقلال خیلی خوب ظاهر شد و ما را امیدوار کرد که در آینده نزدیک دوباره اوج بگیرد.

قلعه نویی و مربیان تیم ملی پیگیر وضعیت ستاره پرسپولیس!

از تیم ملی می خوانید: «یکی از علامت سئوال های دیدار ازبکستان و ایران، بازی کردن یا نکردن اوستون اورونوف است. قبل از شروع بازی پرسپولیس برابر چادرملو اردکان یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد و اوستون اورونوف حین گرم کردن، دوباره مصدوم شد و به اجبار از ترکیب اصلی بیرون آمد.

از اردوی تیم ملی خبرمی رسد، امیر قلعه نویی و مربیان تیم ملی به شدت پیگیر وضعیت مصدومیت اوستون اورونوف هستند تا بدانند برای تیم ازبکستان بازی می کند یا نه؟»

دروازه بان پرسپولیس، فیکس تیم ملی الجزایرمی شود!

از پرسپولیس می خوانید: «به نظر می رسد آلکسی گندوز با نمایش درخشان در تیم پرسپولیس، توانسته باشد حسابی توجه سرمربی تیم ملی الجزایر را جلب کند. تیم ملی الجزایرکه صدرنشین گروه خودش است قرار در فاصله ۴ روز ۲ بار با توگو بازی کند و گوندوز که از زمان دعوت شدن به تیم ملی کشورش در سال ۲۰۲۲، تنها ۵ بازی ملی دارد، اکنون این شانس را دارد تا به واسطه عملکردی که به عنوان شماره یک سرخپوشان پایتخت ایران داشته، اکنون جلوتر از دو گلر دیگر تیم ملی الجزایر که در لیگ فرانسه بازی می‌کنند، درون دروازه این تیم بایستد...»

بختیاری زاده بود دربی را نمی باختیم! / رضا درویش و پرسپولیس رقیب جدی پیدا کردند/ بیرانوند فکر می‌کند تافته جدا بافته است، از عابدزاده که بالاتر نیست

رضا درویش و پرسپولیس رقیب جدی پیدا کردند

از پرسپولیس می خوانید: «از ما نشنیده بگیرید اما پس از شکست تلخ و خانگی تراکتور برابر فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ خواهان همکاری با دستیار قدیمی خودش شده است. سه بازی خانگی این فصل تراکتور با دو باخت و یک تساوی همراه شده است. که آمار عجیب تراکتور بدون برد در خانه است.

یکی از نکات منفی بازی های تراکتوراخراج بازیکنان این تیم و ده نفره کردن این تیم محبوب تبریزی بوده است. همه این موارد دست به دست هم داده که دراگان اسکوچیچ که تجربه بسیار خوبی از همکاری با کریم باقری  در تیم ملی ایران دارد، بخواهد اسطوره فوتبال تبریز را در کنار خود داشته باشد...»

ناصر ابراهیمی: بیرانوند فکر می‌کند تافته جدا بافته است، از عابدزاده که بالاتر نیست!

مربی اسبق پرسپولیس معتقد است که علیرضا بیرانوند اشتباه روی اشتباه می کند و به خودش آسیب می زند...

* به اعتقاد من این رأی فدراسیون هیچ توجیهی نداشت. شاید یک مسئله فراقانونی باعث شد که کمیته تعیین وضعیت علیرضا بیرانوند را محروم نکند.

* اگر به جای علیرضا بیرانوند یک بازیکن کم نام و نشان چنین تخلفی می کرد، چه حکمی صادر می شد؟ آیا طرف را محروم نمی کردند؟

* اگر این حرف بیرانوند  صحت داشته باشد که باید فاتحه این فوتبال را خواند. مگر می شود هیات مدیره یک باشگاه برای تغییر قرارداد یک بازیکن شیرینی بگیرد؟

* روی صحبت من با علیرضا بیرانوند است. او به عنوان گلر شماره یک تیم ملی مشاور خوب ندارد. اگر علیرضا بیرانوند مشاور خوب داشت این طور مصاحبه نمی کرد.

* بیرانوند فکر می‌کند تافته جدا بافته بوده که تفکر غلطی است. من همان زمان هم گفتم که پرسپولیسی ها نگران نباشند. این تیم بهروز سلطانی و احمدرضا عابدزاده داشته که رفته اند اما این پرسپولیس بوده که مانده است.

* علیرضا بیرانوند از احمدرضا عابدزاده که بالاتر نیست، شکل رفتن مهم است. عابدزاده هنوز هم محبوب پرسپولیسی هاست و به خاطر همین گفتم که بیرانوند یک مشاور خوب نیاز دارد.

* زمین های چمن امروز که پرسپولیس و استقلال در آن بازی می کنند ما را یاد زمین های دهه ۶۰ می اندازد درحالی که به نظرم زمین های دهه ۶۰ و زمان جنگ تحمیلی از این زمین ها بهتر بود!

* بازی در ازبکستان قطعا بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود.

بختیاری زاده بود دربی را نمی باختیم! / رضا درویش و پرسپولیس رقیب جدی پیدا کردند/ بیرانوند فکر می‌کند تافته جدا بافته است، از عابدزاده که بالاتر نیست

اهمیت پیگیری شیرینی ۵ میلیاردی

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «ماجرای شیرینی ۵ میلیاردی که بیرانوند به آن اشاره کرد حتماً باید به صورت کاملاً جدی مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد. این دیگر قضیه تتوی روی پای یک فوتبالیست نیست و ماجرا خیلی مهم‌تر است. اگر واقعاً رشوه‌ای داده و گرفته شده باید طبق قانون با هر دو طرف برخورد شود و اگر پولی رد و بدل نشده که باید مشخص شود چرا بیرانوند چنین ادعایی را مطرح کرده است؟ این قضیه فقط شامل حال پرسپولیس هم نمی‌شود و احتمال دارد در هر باشگاهی وجود داشته باشد به همین دلیل نهادهای نظارتی باید پیگیر باشند و برخورد قاطعی صورت بگیرد تا حداقل حساب کار دست بقیه بیاید (البته اگر بیاید!) ...»

مسی درس اخلاق هم داد

سعید زارعی در حرف آخر نوشت: «متنی که مسی به مناسبت خداحافظی اینیستا نوشت صرف‌نظر از قدرشناسی مسی، باید گفت حتی اگر فرد دیگری این متن را برای او نوشته، بسیار زیبا نوشته و احساس خوبی را به مخاطب منتقل کرده است. حالا این ادبیات و این دایره لغات را مقایسه کنید با پست‌هایی که بعضی از فوتبالیست‌های خودمان می‌نویسند که اولاً پر از غلط املایی و انشایی است و ثانیاً بیشتر به تعریف و تمجید از خودشان محدود می‌شود...»

جلوی فیلم‌هندی‌های قبل از بازی‌های لیگ را بگیرید

در یادداشتی می خوانید: «ماجرای مصاحبه محمود فکری علیه یکی از گزینه‌های استقلال آن‌قدر سروصدا کرد که حتی شایعه برکناری فکری از تیم شهربابک مطرح شد که البته بعداً مدیر این باشگاه آن را تکذیب کرد. فکری قاعدتاً محروم می‌شود و شاید هم از اینکه تند رفت، پشیمان شده باشد اما واقعاً وقتی ۲ مربی هم در ایران همدیگر را قبول ندارند، چه اصراری است که در کنفرانس‌ها و قبل از آغاز مسابقات قربان‌صدقه یکدیگر بروند و عکس مشترک بگیرند؟ بعضی از مربیان هرچه از دهان‌شان درمی‌آید، حتی جلوی میکروفن‌ها به هم می‌گویند اما قبل از بازی خیلی شیک و مجلسی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و عکس یادگاری می‌گیرند! اتفاقی که در هیچ جای دنیا شاهد آن نیستیم و این قبیل فیلم‌هندی‌ها فقط و فقط مختص فوتبال ایران است...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مصطفی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    اسم عابدزاده رو با بیرو نیارین
  • راز IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    حالا یک بازی اونم با تیم هوادار که مرزی استقلالی داره رو بردین دیگه جوگیر شدین که اگر سهراب بود دربی رو نمی باختیم. چطور روتون میشه. صبر کنید جلوی یک تیم قوی که کلدر استقلالی نداره بیفتین بعد ببینیم سهراب چکار میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی