نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
تمام تلاش‌ها برای حفظ ستاره جوان/ او به راحتی وسوسه نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ برای نگه داشتن جمال موسیالا با تمام توان در تلاش است و قصد دارد دستمزدی برابر با دستمزد هری کین به او پیشنهاد دهد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه بایرن مونیخ به‌منظور نگه‌داشتن ستاره درخشان خود، جمال موسیالا، اقدامات جدی و موثری را آغاز کرده است. این بازیکن جوان که در ترکیب بایرن و تیم ملی آلمان به یکی از ستاره‌های برجسته تبدیل شده، به سرعت توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا را به خود جلب کرده است.

قرارداد موسیالا تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار دارد، اما مدیران بایرن در پی آن هستند که هر چه سریع‌تر قرارداد جدیدی را با او امضا کنند. این تلاش‌ها به‌خاطر نگرانی از پیشنهادات جذاب دیگر تیم‌هاست که ممکن است او را وسوسه کند.

مدیران بایرن پیش از این تایید کرده بودند که مذاکرات با این بازیکن در حال انجام است اما حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی شده که بایرن مونیخ به‌تازگی پیشنهاد مالی قابل توجهی به این بازیکن ۲۱ ساله ارائه کرده تا او را متقاعد کند که قراردادش را تا ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰ تمدید کند. با توجه به اینکه هری کین با دستمزد ۲۵ میلیون یورو در سال بالاترین دریافتی را در بایرن دارد، باشگاه قصد دارد پیشنهاد مشابهی را به موسیالا ارائه دهد تا او را برای ماندن در این تیم ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: نبرد بزرگ بر سر یک ستاره باارزش؛ منچسترسیتی یا رئال‌مادرید؟/ پپ او را برای جانشینی تن‌تن بلژیکی می‌خواهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی