نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
کدام مربیان به استقلال جواب رد دادند؟/ بازگشت فرشید سمیعی از ترکیه با دست خالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال که برای مذاکره با چند گزینه راهی استانبول شده بود، بدون نتیجه گیری خاصی به کشور بازگشت.

به گزارش خبرورزشی، مدیران استقلال به شدت در تکاپوی انتخاب سرمربی هستند و با چند گزینه خارجی هم مذاکراتی مستقیم داشته‌اند اما تا این لحظه هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

گویا در همین راستا فرشید سمیعی دو روز قبل به ترکیه سفر کرد تا مستقیما با دو گزینه مدنظر مذاکره کند. مربیانی که گفته می‌شود گارسیای اسپانیایی و جاکیروویچ بوسنیایی بودند. نکته اینجاست که هر دو مربی هم به مدیرعامل استقلال اعلام کردند قصد آمدن به ایران را ندارند تا به این ترتیب خروجی سفر سمیعی به استانبول صفر باشد!

البته مدیرعامل استقلال صبح دیروز به تهران برگشت و امروز هم برای بررسی چند گزینه جلسه گذاشته ولی در شرایط فعلی توافق نهایی با هیچ مربی‌ای نزدیک به نظر نمی‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تاج کبیر 4444 IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    با افتخار استقلالی 4 اتشه هستم وقتی ای اف سی رسما اعلام کرد ناینده های ایران باید رکشور ثالث بازی کنند حتی تیم قطر برای بازی با مشهد مشخص نیست با شریطی که شما یسشتر من در جریان هستین بدترین شریط برای گرفتن مربی خارجی هست تو ایران فقط دو مربی ایرانی در حد استقلال هستند امیر خان و فرهاد مجیدی که هیکدام حاظر نبیستند به ایران بیاند مدریت استقلال انقدر شجاعت نداره بگه با هر گزینه مذکرات داشتم حداقل گفته باشند خانوده با راضی ب کار در این شریط به ایران نیست بچاره هودار استقلال که اول فصل نکونام رو ابقا گرد اگر مثل مربی رقیب بود حداقل در حد انها امتیاز کسب کرده بود میترسم که
  • مهران IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    بابا این سمیعی اصلا کار بلد نیست استقلال باید مدیری مدبر بیاورد این اقا تیک عصبی دارد و اصلا بر رفتارش کنترل ندارد این شخص نمیتواند مدیری کارگشا باشد بر خلاف درویش که با دهها نفر مشورت میکند
  • آبی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    بهتر گارسیا بدرد استقلال نمیخوردن. یاکروویچ هی بد نبود
  • یوسف IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    آخرش میگن کسی رو پیدا نکردیم همون بختیاری زاده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی