نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟
زمان آغاز بهره برداری از ورزشگاه آزادی از زبان معاون وزیر ورزش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بازدید میدانی از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی داشتیم و فرآیند تکمیل در این مرحله تا پایان آذرماه انجام خواهد شد.

نشست تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سالم‌سازی، ایمنی بخشی محیط‌های ورزشی و ارتقا فرهنگ هواداری برای حضور اقشار و گروه‌ها به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در استمرار نشست‌های تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سالم‌سازی، ایمنی بخشی محیط‌های ورزشی و ارتقا فرهنگ هواداری برای حضور اقشار و گروه‌ها، نشست امروز با هدف اهمیت تکمیل و بازسازی ورزشگاه آزادی به منظور یک سازه‌ی مناسب در راستای موضوعات فرهنگی و ورزشی که مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان قرار دارد، در دفتر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و اهمیت تشکیل کانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال مورد توجه و تمرکز مجدد قرار گرفت.

اسبقیان ادامه داد: بدون شک برای ارتقا فرهنگ هواداری، موضوع تشکیل کانون هواداری در قالب یک کار منسجم و با برنامه زیر نظر فدراسیون فوتبال و همچنین با محوریت باشگاه‌ها، اهمیت ویژه‌ای دارد که مقرر شد، فدراسیون فوتبال پیگیری نهایی را نسبت به تشکیل ساختارمند این کانون‌ها تا حصول نتیجه و معرفی به این کارگروه، انجام دهد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین اهمیت رعایت مسائل اخلاقی و حفظ آرامش در جامعه ورزش را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همه اعضای مرتبط با ورزش از جمله ورزشکاران و مربیان و داوران و مدیران موظف به رعایت مسائل اخلاقی و موضوعات فرهنگی هستند، بنابراین همه در قبال رعایت حریم افراد مکلفند و در این بین هر گونه اظهارنظر بدون مستندات قطعاً از مبادی ذیربط، پیگیری خواهد شد و تبعات اظهارات بدون سند و مدرک متوجه آن شخصی است که مطالب را بیان کرده است.

اسبقیان گفت: پس از پایان نشست امروز، به اتفاق کلیه اعضای حاضر از جمله نماینده وزارت کشور، بازدید میدانی از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی داشتیم و همانطور که دنیامالی در این خصوص مطرح کرده‌اند، فرآیند تکمیل در این مرحله تا پایان آذرماه انجام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی