نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
سرگیجه روی نیمکت رقیب ایران/ ازبکستان سرمربی دارد یا خیر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امکان دارد حریف ایران در مقدماتی جام جهانی بدون سرمربی در تاشکند به میدان برود.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی ایران سومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2026 را در تاشکند برابر ازبکستان برگزار خواهد کرد و این مسابقه احتمالا یکی از دشوارترین نبردهای شاگردان امیر قلعه نویی خواهد بود. با این حال در آستانه چند روز مانده به این جدال حساس، اخبار ضد و نقیضی از نیمکت حریف به گوش می‌رسد.

برخی منابع خبری اعلام کردند سرچکو کاتانتس سرمربی ازبکستان به دلیل بیماری قادر به نشستن روی نیمکت این تیم نیست و بازی با ایران را خارج از استادیوم رصد می‌کند. اتفاقی که می‌تواند یک پوئن مثبت برای کادرفنی تیم ملی ما باشد اما بلافاصله پس از انتشار این خبر، از قول فدراسیون فوتبال ازبکستان اعلام شد سرمربی کروات مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارد. البته که خبر بیماری وی تایید و گویا غیبت وی در تمرین امروز هم اعلام شده اما انگار کاتانتس به بازی برابر ایران خواهد رسید و اکنون باید منتظر باشیم ببینم نیمکت رقیب چه اوضاعی دارد.

نکته جالب اینکه هفته قبل پاختاکور ازبکستان هم در حالی برای دیدار با پرسپولیس به تهران آمد که شاتسکیخ سرمربی این تیم به دلیل مشابه یعنی بیماری، از سفر جا مانده بود. البته غیبت آن سرمربی به نفع پاختاکور شد و نماینده ازبکستان توانست با یک تساوی ارزشمند ایران را ترک کند و حالا شاید این سناریو روی نیمکت تیم‌های ملی دو کشور هم اتفاق بیفتد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی