نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
تردید گزینه جذاب شیاطین‌سرخ؛ جانشین تن‌هاخ بشوم یا نشوم؟!/ این کار تبانی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود این که رود فان‌نیستلروی هلندی گزینه اول جانشینی اریک تن‌هاخ است، اما مهاجم پیشین منچستریونایتد در قبول این پست تردید دارد.

به گزارش خبرورزشی، رود فان‌نیستلروی مهاجم پیشین منچستریونایتد تابستان امسال به عنوان مربی به اولدترافورد بازگشت، اما احتمالاً انتظار نداشت که اینقدر زود به عنوان گزینه سرمربیگری مطرح شود. این شرایطی است که یونایتد با آن مواجه شده، پس از یک شروع ناامیدکننده در این فصل، شیاطین سرخ ۳ بازی از ۶ بازی اول‌شان در لیگ برتر را باختند و در لیگ اروپا نیز با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

حالا تن‌هاخ در آستانه از دست دادن شغلش قرار دارد و از اولدترافورد خبر می‌رسد یک بازی فرصت دارد تا شغلش را نجات دهد که این یک بازی حساس برابر استون ویلا در روز یکشنبه خواهد بود. گفته می‌شود پس از این بازی، مدیران باشگاه یونایتد جلسه‌ای برگزار خواهند کرد که در آن سِرجیم راتکلیف، مدیر شرکت اینئوس، نیز حضور خواهد داشت و آینده تن‌هاخ قطعاً یکی از موضوعات اصلی بحث خواهد بود.

با این حال، اگر مدیران باشگاه تصمیم به جدایی از تن‌هاخ بگیرند، ممکن است مجبور شوند به گزینه‌های دیگری فکر کنند. نشریه «میرر» گزارش داده، فان‌نیستلروی درباره پذیرفتن این شغل تردید دارد، چرا که ممکن است این کار به عنوان خیانت به تن‌هاخ تلقی شود. در دوران مربیگری او در پی‌اس‌وی آیندهوون در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، فان‌نیستلروی دستیارش را متهم به تبانی با مدیران باشگاه پشت سر او کرد و او نمی‌خواهد موقعیتی مشابه در اولدترافورد برایش پیش آید. منبعی در این باره به میرر گفت: «فن نیستلروی فردی با اصول است. او در آیندهوون احساس خیانت کرد و نمی‌خواهد به عنوان کسی که پشت سر اریک تن‌هاخ عمل کرد، دیده شود.»

ناکامی در کسب سه امتیاز کامل در ویلا پارک روز یکشنبه می‌تواند پایان دوران تن‌هاخ در منچستر یونایتد باشد. اما اگر به اظهارات این هفته تن‌هاخ درباره آینده‌اش نگاه کنید، باور نمی‌کنید که او تا این حد به از دست دادن شغلش نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: رتکلیف: تصمیم‌گیری درباره آینده اریک تن‌هاخ با من نیست/ این کار زمان‌بر خواهد بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی