دروازه بان پرسپولیسی، پنالتی ستاره استقلالی را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد گوهری در تقابل با کاوه رضایی سربلند بود...

به گزارش خبرورزشی، در شبی که سپاهان اصفهان با تک گل مهدی لیموچی، استقلال خوزستان را در اهواز شکست داد، داور بازی در وقت های تلف شده در غیاب سیستم کمک داور ویدیویی دچار اشتباهی فاحش شد و در حالی که برایان دابو، بازیکن شماره ۶ سپاهان تک با تک با دروازه بان استقلال خوزستان، با حرکتی نمایشی خودش را زمین انداخت، به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. هرچقدر هم احمد گوهری فریاد زد هیچ خطایی روی دابو مرتکب نشده فایده ای نداشت و کاوه رضایی پشت توپ ایستاد تا پنالتی را برای سپاهان تبدیل به گل و پیروزی یک بر صفر سپاهان را قاطعانه کند اما این دروازه بان پرسپولیسی استقلال خوزستان بود که پنالتی ستاره سابق استقلال را مهار کرد.

اوج هنر احمد گوهری در این صحنه، این بود که پنالتی را به طور کامل مهار کرد. او که دست کاوه رضایی را خواند و مسیر ضربه زمینی او را تشخیص داد، با عکس العملی به موقع، توپ را مهار کرد.

سپاهان در نهایت با همان یک گل مهدی لیموچی مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید و جالب اینجا بود که مورایس هم در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: خوشحالم پنالتی ما گل نشد چون خطایی در کار نبود و اگر گل می زدیم عدالت زیر سوال می رفت.

در همین رابطه؛ واکنش عجیب و باورنکردنی مورایس به خراب شدن پنالتی سپاهان؛ خوشحالم گل نشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی