شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
۲ |
۰
روی نیمکت نشاندن کاکوتا هنر می‌خواست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گائل کاکوتا در حالی پس از جدایی جواد نکونام در ترکیب اصلی تیم استقلال قرار گرفت که موقعیت های خوبی برای همبازیان خود ایجاد کرد و پاس های تو در او به بازی هیجان داد...

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر کشور، امشب به مصاف تیم هوادار رفت که این تیم موفق شد با دو گل سیلوا و مهرداد محمدی در نیمه اول پیش بیفتد.

اما نکته مورد توجه این دیدار، درخشش و پاس‌های دقیق گائل کاکوتا بازیکن کنگویی تیم استقلال بود که با پاس های تو در خود به بازی استقلال طراوت بخشید.

درخشش کاکوتا در نیمه اول این دیدار باعث شده هواداران استقلال از روی نیمکت نشاندن این بازیکن از سوی نکونام تعجب کنند و سوالی در ذهن آنها به وجود بیاید که دلیل ترجیح دادن رضاوند به کاکوتا چه بود؟

به راستی که روی نیمکت نشاندن گائل کاکوتا با این تکنیک، هنر می‌خواست که جواد نکونام آن را داشت.

کاکوتا در این بازی یک پاس تو در به مهرداد محمدی داد که از آن پاس های دقیق و خط کشی شده بود. از آن پاس هایی که نظیرش را فقط از مجتبی جباری دیده بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    کاکوتی عالی هست ولی نکونام قدر اون رو ندونست امرو.ز به خوبی جواب اعتماد سهراب رو داد
  • آرمان IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    به نظر من ضعیف ترین بازیکن استقلال بعد از رضاییان و جلالی، کاکوتا بود و باید به جاش اسلامی رو بازی میدادند با نکونام مشکل دارید دلیل نمیشه فنی نبینید البته استفاده درست از ماشاریپوف از برکات نبود نکونام بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی