هواداران پرسپولیس برای من سنگ تمام گذاشتند/ امیدوارم که هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری از پیروزی لحظه آخری پرسپولیس خوشحال است.

سعید مهری بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر، در مورد اینکه با ورودش به زمین جریان مسابقه تغییر کرد، اظهار داشت: همه بازیکنان زحمت می‌کشند. مهم این است که ما در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و اینکه خوشحال هستم در دقایق آخر به گل برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در واکنش به اینکه بعد از دربی ۱۰۴ میان هواداران پرسپولیس خیلی محبوب شده است، خاطر نشان کرد: هواداران خیلی لطف دارند. از روز اول که به پرسپولیس آمدم برای من سنگ تمام گذاشتند. خیلی حمایتم کردند و امیدوارم که بتوانم جواب همه حمایت‌های‌شان را بدهم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه کدام یک از زمین‌های سردار آزادگان قزوین، شهدای شهر قدس یا تختی تهران، کیفیت بهتری دارند، تصریح کرد: واقعیتش این است که هیچکدام و هر کدام یک ایرادی دارد. امیدوارم مسئولان تلاش کنند هر چه سریع‌تر ورزشگاه آزادی آماده شود. بازی‌های لیگ برتر یک طرف، ما برای بازی‌های لیگ نخبگان آسیا به حمایت هواداران و ورزشگاه آزادی نیاز داریم. امیدوارم که هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد، چرا که خیلی به ورزشگاه آزادی نیاز داریم.

مهری ادامه داد: خودتان مشاهده کردید، در بازی با الاهلی عربستان به مراتب بهتر بازی کردیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر ورزشگاه آزادی را آماده کنند.

بیشتر بخوانید: صدرنشینی پرسپولیس در دقیقه آخر/ اتوبوس چادرملو هم مانع گلزنی گولسیانی نشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ارتش سرخ RO ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    ماشاءالله آقاسعیدخوش تیپ،آینده سعیددرخشانه
  • ارتش سرخ RO ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    ماشاءالله آقاسعیدخوش تیپ،آینده سعیددرخشانه
  • سمیه پرسپولیسی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    مهری پسر محجوب پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی