نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
این که نمی شود هر هفته در یک ورزشگاه بازی کنیم!/ اورونوف دهه ۶۰ بازی می کرد، ذخیره حمید درخشان می شد/ برکناری نکونام درست‌ترین کار مدیریت باشگاه بود
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۸۴ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

سرمربی اسپانیایی کلافه و ناراحت: این که نمی شود! هر هفته در یک ورزشگاه بازی می کنیم

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از جا به جایی های متوالی محل بازی تیمش کلافه شده است. پرسپولیس هفته اول در اراک، هفته سوم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین وهفته پنجم در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان بوده و حالا در تختی به مصاف چادرملو می رود...

تقابل بازیکن سابق پرسپولیس با شاگردان گاریدو

یکی از چهره های ویژه چادرملو در دیدار با پرسپولیس، محمد مهدی احمدی مدافع چپ تکنیکی این تیم است. تابستان گذشته، محمدمهدی احمدی مدافع سال‌های اخیر پرسپولیس با امضای قراردادی ۲ساله به تیم فوتبال چادرملو اردکان پیوست.

رحیم یوسفی: اورونوف دهه ۶۰ بازی می کرد، نهایتا ذخیره حمید درخشان می شد!

رحیم یوسفی در گفت و گو با خبرورزشی از مشکل پرسپولیس حرف زد:

* این فصل تیم پرسپولیس خیلی افت و خیز داشته و سینوسی بازی کرده است. گاریدو مقصر نیست بلکه این بچه ها و بازیکنان پرسپولیس شایسته و لایق قراردادهای میلیاردی نیستند!

* شاید راحت به پیراهن پرسپولیس رسیده و هنوز نمی دانند در چه تیمی توپ می زنند یا اینکه باورشان نمی شود بازی در این تیم چقدر ارزشمند است و باید مراقب زندگی خود باشند.

* اینکه نمی شود برابر استقلال عالی بازی کنید و مقابل پاختاکور که تیم به مراتب ضعیف تری است در زمین راه بروید. مگر می شود یک بازیکن ۲۰ میلیارد تومان قرارداد ببندد و خسته هم باشد؟!

* در همین پرسپولیس بازیکنان مسن تر مثل وحید امیری خیلی بیشتر می دوند و تلاش می کنند. بازیکن جوان تیم که با کلی سروصدا هم پرسپولیسی شده حتی قادر نیست یک یار مقابل را بردارد و دریبل بزند!

* خود من تا سن ۴۰ سالگی فوتبال بازی کردم و می دانم چقدر سخت است در سن بالا بخواهید در این سطح فوتبال بازی کند و به همین خاطر می گویم باز درود به شرف وحید امیری!

* به قول معروف در کشور کورها، آدم یک چشم پادشاه است! به جان خودم اگر اوستون اورونوف اگر در دهه ۶۰ بازی می کرد و به پرسپولیس می آمد فوق اش ذخیره حمید درخشان می شد!

* چرا بازیکن پرسپولیس با قرارداد چند ده میلیارد تومانی باید وسط بازی زمین بیفتد و پای خودش را بگیرد. بازیکنی که نه تکنیک دارد، نه قدرت بدنی و سرعت، چرا باید در پرسپولیس بازی کند.

* یک بار در بازی با ملوان انزلی یک پاس اشتباه وسط زمین دادم که همان لحظه علی آقا پروین روی خودش را از من برگرداند و بعد ۴ هفته پشت سر هم من را فرستاد روی نیمکت!

* چادرملو تیم خوبی است که با زحمت و تلاش به لیگ برتر رسیده اما اگر قرار باشد این تیم تازه وارد به لیگ برتر را هم نبریم دیگر چه تیمی را باید شکست دهیم؟!

این که نمی شود هر هفته در یک ورزشگاه بازی کنیم!/ اورونوف دهه ۶۰ بازی می کرد، ذخیره حمید درخشان می شد/ برکناری نکونام درست‌ترین کار مدیریت باشگاه بود

هوادار فرصتی برای نفس کشیدن هواداران

استقلال در شرایطی باید امروز مقابل تیم هوادار به میدان برود که این تیم در پایین جدول شرایط خیلی بدی را تجربه می‌کند.  

نگاهی به نتایج هوادار مقابل استقلال مشخص می‌کند این تیم در تمام  بازی‌های خود مقابل استقلال باخته و این فصل گل هم نزده...

محسن گروسی: برکناری نکونام درست‌ترین کار مدیریت باشگاه بود!

محسن گروسی بازیکن اسبق و تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از این تیم حرف زد:

* متاسفانه ما در بازی‌های ابتدایی این فصل نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و امتیازاتی که از دست دادیم قطعاً در پایان فصل ما را اذیت خواهند کرد.

* وقتی کادر مدیریتی و سرمربی تیم با یکدیگر هماهنگ و همراه نباشند مشکلات اینچنینی به وجود می‌آید. مثل آتش زیر خاکستر می‌ماند و کم کم خودش را نشان می‌دهد که این اتفاق هم افتاد.

* قطعاً تیم استقلال بد بازی می‌کند. متاسفانه ما در طول مسابقات گذشته هیچ تاکتیک درست و مشخصی از تیم استقلال در دیدار مقابل حریفان داخلی یا آسیایی ندیدیم.

* من هیچ وقت با یک برد درباره یک تیم نظر قاطع نمی‌دهم همانطور که نمی‌توان با یک شکست راجع به یک تیم نظر قطعی داد.

* استقلال در لیگ نخبگان آسیا خوب ظاهر شده بود اما متاسفانه به خاطر نداشتن تمرکز بازیکنان با تجربه تیم ما لطمه خوردیم.

* وقتی یک مربی می‌بیند که تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به تیمش کمک کند باید خودش برود و کار را به جایی نرساند که مردم او را از تیم بیرون بیندازند.

* از کادر مدیریتی هم باید تشکر کرد که برای بازی با السد این فرصت را به نکونام داد تا هم مشخص بشود که دیگر حرفی برای گفتن در بحث فنی ندارد

* سهراب بختیاری زاده سال‌ها کاپیتان استقلال بوده و با تجربه حضور در جام جهانی و حتی گل زنی در این رقابت‌ها، می‌تواند حداقل برای مدتی کوتاه استقلال را از این وضعیت بحرانی خارج کند.

* هوادار تا به حال نتوانسته استقلال را شکست بدهد که این می‌تواند یک فرصت خوب برای ما باشد تا مقابل تیم ته جدولی یک برد خوب و پرگل به دست بیاوریم.

این که نمی شود هر هفته در یک ورزشگاه بازی کنیم!/ اورونوف دهه ۶۰ بازی می کرد، ذخیره حمید درخشان می شد/ برکناری نکونام درست‌ترین کار مدیریت باشگاه بود

کاش مردم برای استقلال تصمیم می‌گرفتند

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «هواداران استقلال به درستی مربی بزرگ خارجی می‌خواهند و به کمتر از آن راضی نیستند. در حال حاضر خطر مربی موقت! و البته آمدن آدم‌های تکراری و همچنین خطر دلالی استقلال را تهدید می‌کند. از نظر دلالی البته استقلال درد مشترکی با پرسپولیس دارد اما تفاوت ماجرا اینجاست که پرسپولیس مربی‌اش را انتخاب کرده اما استقلال در مرحله انتخاب است و هوادارانش استرس دارند که نکند دوباره شرایط به سود مربی ایرانی عوض شود و نکند باشگاه یک مربی ضعیف خارجی بیاورد...»

چرا سهراب باید دستیار اول باشد؟ مربی خارجی خودش باید «دستیار» بیاورد

دستیار اول شفر قرار بود مجتبی جباری باشد اما ناگهان فرهاد مجیدی شد! استراماچونی که آمد خودش دستیار اول داشت و البته آن اتفاقات افتاد و مجیدی به تیم امید رفت. الان هم می‌گویند مربی خارجی که بیاید (اگر بیاید) سهراب بختیاری‌زاده دستیار اولش می‌شود! یکی نیست بگوید مربی خارجی دستیاران خودش را ندارد؟ اصلاً او از کجا سهراب را می‌شناسد؟ به فرض که انتخاب بختیاری‌زاده به عنوان مربی موقت انتخاب خوبی باشد (که نیست) اما به مربی خارجی باید اختیار تام داده شود تا خودش دستیارانش را انتخاب کند نه اینکه دیگران برایش انتخاب کنند. اگر قرار باشد در این مورد دخالت شود قاعدتاً در سایر موارد هم دخالت می‌شود و آن وقت مربی خارجی نقش مترسک را خواهد داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی