نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
۰
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
گزینه پرسپولیس گرانترین خرید تاریخ لهستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه لخ پوزنان، کارول کلیمچاک، در مصاحبه‌ای با پورتال اینتریا اسپورت از سیاست‌های مالی باشگاه دفاع کرد و توضیح داد که هزینه‌های سنگین تابستانی برای قهرمانی و بازگشت به مسابقات اروپایی بوده است.

کارول کلیمچاک، رئیس باشگاه لخ پوزنان، در مصاحبه‌ای با رسانه پورتال اینتریا اسپورت درباره سیاست‌های مالی باشگاهش صحبت کرد. او توضیح داد که هزینه‌های باشگاه برای خرید بازیکنان باید با دقت انجام شود تا پروژه درآمدزایی از طریق فروش بازیکنان حفظ شود. او گفت که باشگاه می‌توانست ۴ میلیون یورو برای یک بازیکن هزینه کند، اما در آن صورت دیگر نمی‌توانست بازیکنان بیشتری جذب کند و این به ضرر برنامه درآمدزایی باشگاه می‌شد.

او همچنین اشاره کرد که هزینه نگهداری آکادمی باشگاه سالانه ۱۹ میلیون یورو است و در تابستان امسال نزدیک به ۱۸ میلیون یورو برای بستن تیم هزینه کرده‌اند، در حالی که این رقم در فصل قبل ۱۰ میلیون یورو بود. هدف اصلی آنها قهرمانی در لیگ و بازگشت به مسابقات اروپایی است، که در صورت تحقق این هدف، بخشی از هزینه‌ها جبران خواهد شد.

جالب اینکه علی قلی‌زاده، بازیکن ایرانی باشگاه لخ پوزنان، با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو در صدر گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ لهستان قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی