نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
رئال‌مادرید ول‌کن ستاره وفادار لیورپول نیست!/ دوستی ۲ ستاره به سود کهکشانی‌ها می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال مادرید با نمایندگان ترنت الکساندر آرنولد در مورد یک انتقال رایگان بزرگ تماس برقرار کرده است.

قرارداد ترنت الکساندر آرنولد با لیورپول در پایان این فصل به اتمام می‌رسد که او مشتاق به تمدید آن است، اما مدیران رئال مادرید مشتاق هستند او را به اسپانیا جذب کنند.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی «رولوو»، غول‌های لالیگا چندین بار با نمایندگان الکساندر آرنولد تماس گرفته‌اند. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که مدیران رئال معتقدند دوستی آرنولد با جود بلینگام که در تیم ملی انگلیس صمیمی شده‌اند، می‌تواند به نفع آن‌ها تمام شود.

الکساندر آرنولد تاکنون ۳۱۸ بار برای لیورپول، باشگاه دوران کودکی‌اش، از زمان اولین حضورش در سال ۲۰۱۶ به میدان رفته است. او پیش از این فصل تمام دوران حرفه‌ای باشگاهی خود را زیر نظر یورگن کلوپ سپری کرده بود و خداحافظی احساسی‌ای هم با سرمربی آلمانی داشت، اما در این فصل، او تحت هدایت سرمربی جدید، آرنه اشلوت، در هر بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان از ابتدا به میدان رفته است، با این حال، در ۵ بازی از ۸ بازی، او تعویض شده است.

ماه گذشته آرنولد درباره آینده‌اش پرسیده شد و او گفت: «ببینید، من ۲۰ سال است که در این باشگاه هستم. من ۴ یا ۵ بار قرارداد تمدید کرده‌ام و هیچ‌کدام از آن‌ها اعلام نشده‌اند و این یکی هم نخواهد شد. همیشه گفته‌ام که می‌خواهم کاپیتان تیم شوم، این هدف و آرزوی من است، اما اینکه این اتفاق بیفتد یا نه، از کنترل من خارج است. تنها چیزی که می‌گویم این است که می‌خواهم این فصل بازیکن لیورپول باشم.»

ترنت الکساندر آرنولد تاکنون یک عنوان قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه و جام جهانی باشگاه‌ها را با لیورپول کسب کرده و ۳۱ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است.

این مدافع راست تنها بازیکن کلیدی لیورپول نیست که قراردادش در تابستان آینده به پایان می‌رسد. قراردادهای ویرجیل فان‌دایک و محمد صلاح نیز در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: شب تاریخی دیگر برای فرعون مصری/ صلاح در اروپا و آفریقا جاودانه شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی