نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
رود گولیت یک ستاره جوان را بابت انتخابش سرزنش کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رود گولیت اعتقاد دارد میلان برای جاشوا زیرکزی نسبت به منچستریونایتد انتخاب بهتری بوده است.

عملکرد درخشان جاشوا زیرکزی مهاجم هلندی در بولونیا باعث شد تا او مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار بگیرد و در نهایت منچستریونایتد را انتخاب کند.

اما با گذشت چند ماه از این انتقال، رود گولیت اسطوره میلان هموطنش را بابت انتخاب یونایتد سرزنش کرد و گفت: «زیرکزی باید به جای منچستریونایتد به میلان می‌پیوست. او سری آ را می‌شناخت و چند فصل دیگر در این رقابت‌ها با تیم بزرگی مثل میلان برای پیشرفت او ایده‌آل بود. حالا او در باشگاهی با مشکلات فراوان است و این موضوع کار را برای رشد او سخت کرده است.»

گولیت افزود: «امیدوارم زیرکزی بتواند اوضاع را تغییر دهد، حتی اگر کمی زمان برای سازگاری طبیعی باشد. او بدون شک بازیکن خوبی است، اما در این دوره تاریخی منچستریونایتد، درخشش در این تیم کار آسانی نیست.»

مهاجم هلندی، زیرکزی، تابستان گذشته بولونیا را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست. حتی با اینکه او در اولین بازی رسمی‌اش برای منچستریونایتد در ماه آگوست گلزنی کرد، اما در ۹ بازی با باشگاه جدیدش تنها یک گل به ثمر رسانده است.

میلان مذاکراتی با زیرکزی داشت و آماده بود که مبلغ ۴۰ میلیون یورو بند فسخ او را پرداخت کند، اما در مورد کمیسیون مدیر برنامه‌های او به توافق نرسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی