نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
پیروزی تاریخی با حضور شاهزاده/ باید از مسیر لذت برد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استون ویلا در خانه از سد بایرن مونیخ گذشت و پرنس ویلیام نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرفداران این تیم در ورزشگاه حضور یافت و با سرمربی تیم دیدار کرد.

در یک شب شگفت‌انگیز و پر از هیجان در ورزشگاه ویلا پارک، استون ویلا موفق شد با نتیجه ۱-۰ بایرن مونیخ را شکست دهد و به پیروزی تاریخی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. این بازی اهمیت ویژه‌ای داشت زیرا این دو تیم بار دیگر در شرایطی مشابه فینال جام اروپا در سال ۱۹۸۲ مقابل هم قرار گرفتند. استون ویلا در این دیدار توانست نمایشی بی‌نظیر ارائه دهد و هری کین و سایر هم‌تیمی‌هایش از بایرن مونیخ در برابر دفاع محکم و منسجم ویلا ناکام ماندند.  

پرنس ویلیام، وارث تاج و تخت بریتانیا که به عنوان یکی از طرفداران بزرگ استون ویلا در ورزشگاه حاضر بود، بعد از بازی با اونای امری دیدار کرد. امری درباره ملاقات با شاهزاده به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «به او گفتم که بهترین لحظاتی که می‌توانیم داشته باشیم، روزهایی مانند امروز است و باید سعی کنیم از این مسیر لذت ببریم. زیرا مشخص نیست انتهای مسیر کجاست، اما هر چیزی که در این مسیر انجام می‌دهیم، هر روز و هر بازی، باید از آن لذت ببریم.»

وی ادامه داد: «این پیروزی به ویژه به دلیل اینکه ۴۲ سال بعد از آن فینال در لیگ قهرمانان هستیم، بسیار برای ما خاص است. اما همانطور که قبل از بازی گفتم، می‌خواهیم این وضعیت را برای مدت طولانی حفظ کنیم و امیدوارم روزهای بیشتری مانند امروز داشته باشیم.»

استون ویلا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی نخست نیز موفق شد با نتیجه ۳-۰ بر یانگ بویز غلبه کند. تیم امری در آستانه یک دیدار خانگی مهم با منچستریونایتد در لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است بتواند روند موفقیت‌های این فصل را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:   اولین شکست بایرن پس از ۷ سال در چمپیونزلیگ؛ همچنان به آینده امیدواریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی