نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
۰ |
۰
لیست جدید تیم ملی آلمان در غیاب دو ستاره بایرن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی مهم پیش رو اعلام شده و سه بازیکن قدیمی به ترکیب این تیم برگشته‌اند.

تیم ملی آلمان لیست جدید خود را برای دیدارهای پیش‌رو مقابل بوسنی و هرزگوین و هلند اعلام کرد که در آن شاهد تغییراتی چشمگیر هستیم. یولیان ناگلزمن، سرمربی ژرمن‌ها، نام یک بازیکن تازه‌وارد و سه بازیکن قدیمی را در فهرست ۲۳ نفره خود قرار داده است.

تیم کلیندینست، مهاجم بروسیا مونشن گلادباخ، برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده و آنتونیو رودیگر، سرژ گنبری، و یانس بلاسویچ نیز پس از مدتی غیبت بار دیگر به تیم ملی بازگشته‌اند. رودیگر که در ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت جزئی در اردوی تیم ملی غایب بود، حالا دوباره در لیست تیم قرار گرفته است. گنبری و بلاسویچ نیز که آخرین بار در نوامبر ۲۰۲۳ برای تیم ملی به میدان رفتند، حالا به جمع ملی‌پوشان بازگشته‌اند.

نه لئون گورتسکا و نه لروی سانه در لیست انتخابی حضور ندارند. به نظر می‌رسد دوران حضور گورتسکا به عنوان بازیکن تیم ملی رو به پایان است، در حالی که سانه هنوز نتوانسته تحت هدایت سرمربی جدید، ونسان کمپانی، پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

ناگلزمن درباره انتخاب تیم کلیندینست گفت: «او در بوندسلیگا با تیم هایدنهایم نمایش‌های درخشانی داشت و شروع موفقی هم با باشگاه جدیدش مونشن گلادباخ داشته است. با توجه به مصدومیت نیکولاس فولکروگ، این فرصت خوبی است تا کلیندینست توانایی‌هایش را نشان دهد.»

سرمربی آلمان در خصوص دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: «بوسنی با مربی جدیدش سرگئی باربارز هنوز در خانه بازی نکرده و انتظار داریم با فضایی پرهیجان روبه‌رو شویم. اگر به همان شکل که در دو بازی اخیر بازی کردیم عمل کنیم، می‌توانیم در این بازی هم به نتیجه خوبی برسیم و یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه کسب کنیم.»

او همچنین درباره بازی پیش‌رو مقابل هلند گفت: «ما در آمستردام قبلاً عملکرد خوبی برابر هلند داشتیم. با اینکه آن بازی را خوب شروع نکردیم، اما توانستیم مسیر را به درستی تغییر دهیم. امیدواریم بتوانیم اصلاحات لازم را انجام دهیم و پیروزی را به دست بیاوریم.»

فهرست کامل تیم آلمان برای این دیدارها به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: اولیویه بائومن، یانس بلاسویچ، الکساندر نوبل
مدافعان: ولادیمیر آنتون، بنجامین هنریش، یاشوا کیمیش، رابین کخ، ماکسیمیلیان میتلشتات، داوید رائوم، آنتونیو رودیگر، نیکو شلوتربک، یوناتان تا
هافبک‌ها: رابرت آندریش، کریس فوریش، پاسکال گروس، جمال موسیالا، الکساندر پالوویچ، آنجلو استیلر، فلوریان ویرتس
مهاجمان: سرژ گنبری، کای هاورتس، تیم کلیندینست، دنیز اونداف

بیشتر بخوانید: بازیکنانم برای تیم و کشور از جان مایه می‌گذارند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی