نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
تونی کروس: می‌دانستید کریستیانو رونالدو معتاد است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تونی کروس در مصاحبه‌ جدیدش به حضور در باشگاه رئال مادرید و تجربه همکاری با کریستیانو رونالدو پرداخت.

تونی کروس که پس از یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی کرد، کارنامه‌ای درخشان با تیم ملی آلمان و رئال مادرید دارد. بازی خداحافظی او در سطح باشگاهی با قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان رسید، اما در تیم ملی پایان تلخی داشت و خداحافظی‌اش با حذف آلمان از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در بازی مقابل اسپانیا مصادف شد. این اسطوره تازه بازنشسته شده، در مصاحبه اخیرش با نشریه آاس در مورد خاطراتی جالب از تعهد و پشتکار فوق‌العاده کریستیانو رونالدو و اعتیاد مثبت این فوق‌ستاره پرتغالی صحبت کرده است.

کروس گفت: «کریستیانو همیشه قبل از من به تمرینات می‌آمد و بعد از من آنجا را ترک می‌کرد. همه ما به دنبال کسب عناوین و گلزنی هستیم، اما گلزنی برای او چیزی فراتر از هدف بود، یک اعتیاد مثبت که او را به سطحی بالاتر رسانده است. فکر می‌کنم همین میل و اشتیاق به موفقیت را حالا در عربستان سعودی نیز دارد.»

این اعتیاد مثبت و تلاش بی‌وقفه رونالدو، باعث شده که او همچنان در سن ۳۹ سالگی بدرخشد و در این فصل هفت گل در هشت بازی به ثمر برساند. رونالدو در بازی بعدی النصر مقابل العروبه بار دیگر به میدان خواهد رفت و تلاش خواهد کرد تا تعداد گلهای خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: مسیر شگفت‌انگیز رونالدو به روایت ویدیو؛ پسربچه فقیری که همه جام‌ها را گرفت و همه رکوردها را زد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی