نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
رئال مادرید در بحران؛ افت بلینگام و چالش‌های جدید پس از ورود امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های اسپانیایی به بررسی مشکلات رئال مادرید در این فصل پرداخته و از افت عملکرد جود بلینگام انتقاد کرده‌اند.

رئال مادرید در فصل جاری با چالش‌های زیادی مواجه شده و اوج این مشکلات در شکست ۱-۰ این تیم مقابل لیل در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نمایان شد. نشریه اسپانیایی آاس در گزارشی تفصیلی، توضیحاتی درباره افت فرم تیم نسبت به فصل گذشته ارائه داده و ورود کیلیان امباپه و تغییر نقش جود بلینگام را از دلایل کلیدی عدم موفقیت‌های تیم دانسته است.

در این گزارش آمده است: «در مورد بلینگام، کاهش عملکرد او به وضوح مشهود است. او در هفت بازی اخیر تنها دو پاس گل ارسال کرده و موفق به گلزنی نشده، در حالی که فصل گذشته بعد از هفت بازی شش گل به ثمر رسانده بود. نقش او پس از ورود امباپه به‌طور قابل‌توجهی تغییر کرده، اما بلینگام هنوز در تلاش است تا بهترین فرم خود را به عنوان یک هافبک به دست آورد.»

این مقاله همچنین به مشکلات دیگری که قهرمانان فعلی اروپا در حال حاضر با آن مواجه هستند اشاره کرده است. از جمله، تلاش‌های رئال برای تغییر سبک بازی پس از بازنشستگی تونی کروس، و کاهش عملکرد وینیسیوس جونیور که در مقایسه با فصل گذشته کمتر دریبل و شوت می‌زند. همچنین مشخص نیست کدام ترکیب بهترین عملکرد را از ستاره‌های آنچلوتی به نمایش خواهد گذاشت.

یکی دیگر از چالش‌ها، ناتوانی امباپه در ایجاد تفاوت در بازی‌ها است، اگرچه کند بودن بازی او در برابر لیل را تا حدودی می‌توان به خاطر بهبودی از مصدومیت اخیرش توجیه کرد.

بلینگام همچنین به دلیل حضور در یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی انگلیس و رسیدن به فینال، از خستگی رنج می‌برد. او امیدوار است که در بازی بعدی رئال مادرید مقابل ویارئال (شنبه ۱۴ مهر) بتواند فرم خوب خود را پیدا کرده و به کمک تیم بیاید.

بیشتر بخوانید: شکست رئال مادرید در لیگ قهرمانان/ افتضاح بودیم؛ افتضاح!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی