نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
برجلو: اشتباهات داور علیه سایپا بود اما احترام گذاشتیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رقابتهای لیگ یک، کم کم وارد مراحل حساس خود می‌شود و رقابت نزدیکی بین تیمهای مدعی وجود دارد. نکته جالب در مورد این رقابتها این است تا پایان هفته چهارم، هفت تیم هفت امتیازی در جدول حضور دارند و در واقع رتبه دوم تا هشتم هم امتیاز هستند.

یکی از تیمهای مدعی لیگ آزادگان، سایپا است که حالا عزم خود را جزم کرده تا با هدایت ابراهیم صادقی بازیکن همیشه وفادار خود که با لباس مربیگری یک بار دیگر به باشگاه خود برگشته است، راهی لیگ برتر شود.

 سایپا در بازی اخیر خود در لیگ یک ایران، در بندرعباس به برد ۱-۰ مقابل پالایش نفت بندر عباس رسید. این یک بازی سخت برای سایپا بود و این تیم به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد و حالا از چهار بازی هفت امتیاز دارد که شامل دو برد، یک تساوی و یک باخت است. 

کاظم برجلو، مدافع سابق سایپا، حالا در مقام مدیر تیم در کنار نارنجی پوشان حضور دارد تا یک کادر کاملا سایپایی روی نیمکت سایپا نشته باشد. برجلو در مورد تیم سایپا در این فصل گفت: «خدا را شکر با حضور محمد محمدی به عنوان مدیرعامل باشگاه و ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی، یک کادر مدیریتی و فنی کاملا سایپایی را شاهد هستیم وبازیهای خوبی را هم تا امروز انجام داده ایم. مقابل نفت آبادان با ارائه یک بازی برتر به تساوی بدون گل رسیدیم.در بازی دوم، مقابل تیم سختکوش شهرداری آستارا در زمین حریف برنده شدیم. در بازی سوم کاملا بدشانس بودیم و با وجود خلق موقعیتهای فراوان اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم و در خانه شکست خوردیم اما در بندرعباس با ارائه یک بازی جسورانه این شکست را جبران کردیم و به برد رسیدیم.

سرپرست سایپا در مورد بازی با پالایش به داوری بازی اشاره کرد: «در این بازی دو اشتباه داوری علیه سایپا صورت گرفت. ابتدا دقیقه ۱۸ در حالی که امیرحسین یحیی زاده وینگر سرعتی سایپا در حال ورود به محوطه جریمه حریف بود، اما مدافع حریف با ضربه پا به کمر او کوبید و او را نقش زمین کرد. در حالی که  این صحنه می‌توانست پنالتی و اخراج بازیکن حریف را به همراه داشته باشد از سوی داور نادیده گرفته شد. 

در نیمه دوم و حدود دقیقه ۵۳ هم پیمان میری مهاجم سرعتی سایپا در حالی که در شرایط تک به تک قرار داشت با خطای مدافع حریف رو به رو شد که می‌توانست اخراج بازیکن حریف و خطا برای سایپا را همراه داشته باشد که باز هم داور نادیده گرفت. با وجود این تصمیمات، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از بازی علیه داوران صحبتی نکرد و حتی از داوران نسل جدید حمایت کرد. بقیه اعضای تیم سایپا نیز همین رویه را در پیش گرفتند. بنای کار ما حفظ اخلاق و احترام در هر شرایطی است و این مورد را به ویژه در مورد داوران رعایت می‌کنیم. امیدواریم همه تیمها قائل به چنین فرهنگی باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی