نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
حامی جواد نکونام تغییر موضع داد؛ جمع کردن استقلال کار مربی ایرانی نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهتاش فریبا می‌گوید در شرایط فعلی استقلال استعفای جواد نکونام تصمیم درستی است.

کادر فنی استقلال پس از شکست در دربی پایتخت به شدت مورد انتقاد هوادارانش گرفت و حالا پس از شکست آبی‌پوشان مقابل السد این انتقادها به اوج خود رسیده اما جواد نکونام بعد از پایان بازی شب گذشته خیلی زود استعفای خود را اعلام کرد تا مدیریت باشگاه استقلال از این زمان به بعد به دنبال جانشین نکونام باشد موضوعی که یکی از پیشکسوتان حامی جواد نکونام نیز به انجام آن تاکید دارد.

گزیده صحبت‌های بهتاش فریبا با ایسنا درباره استعفای نکونام و نتایج اخیر استقلال را در ادامه می‌خوانید:

  • {استعفای جواد نکونام} در شرایط کنونی تصمیم درستی است و استقلال نیاز به مربی خارجی دارد تا حواشی را جمع کند.
  • {مدیریت استقلال} نتوانست شرایط مناسبی برای تیم فراهم کند و شرایط کنونی استقلال تنها خاص کادر فنی نیست و مدیریت نیز نقش داشته است. مدیریت باید شرایطی برای تیم فراهم می‌کرد که نکرد. پنج هفته از لیگ سپری شده و هنوز بازیکنان یک ریال دریافت نکردند. این قدر تنش و گرفتاری بین کادر فنی و مدیریت وجود داشت که کادر فنی به جای تمرکز روی بازی و چیدمان تیم یکسره به دنبال مسائل جانبی و حواشی ایجاد شده بود که همانند هیولای درونی می‌ماند که استقلال همیشه گریبان‌گیر آن بوده است.
  • {جانشین نکونام} در حال حاضر ۸ امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم و با نفراتی که استقلال دارد نیاز به شوک درستی دارد. تمام تیم‌های بزرگ دنیا در زمان بازی یک مقطعی از لیگ را به برزخ می‌روند. باید از برزخ تیم‌های دیگر استفاده کنیم و دنبال مربیانی برویم که علاوه بر داشتن رزومه، شناخت کافی به فوتبال آسیا نیز داشته باشند. باید دنبال چنین مربیان بزرگی برویم که شرایط را به  استقلال برگردانند.
  • {ماجرای رختکن استقلال} یکسری افرادی هستند که همه می‌دانند به کجا وصل هستند و مرتب حواشی ایجاد می‌کنند. در حالی که هیچ اتفاقی در رختکن استقلال رخ نداده، فقط دنبال این هستند که تیم را به هم بریزند و بگویند جواد نکونام در رختکن اقتدار نداشته است. مشخص است یکسری دروغ سر هم کردند که تیم را به هم بریزند که موفق هم شدند.
  • {سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال} باید دنبال گزینه خارجی بروند. در ایران کسی را نداریم که این تیم را جمع کند و گزینه خوبی برای جانشینی جواد نکونام باشد. باید گزینه‌ای باشد که به فوتبال آسیا شناخت کافی داشته باشد و به حواشی خاتمه دهد. البته در جمع کردن حواشی نقش مدیریت از همه مهم تر است. مربی خارجی تا بیاید ببیند حواشی چیست یک زمانی را از دست می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: گزینه جدید در باشگاه استقلال/ جانشین احتمالی نکونام پیدا شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی