نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
افشاگری درباره رونالدو و بیل؛ آن‌ها می‌خواستند به منچستریونایتد بیایند!/ اگر می‌آمدند اوضاع تیم اینگونه نمی‌شد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گفته پاتریس اورا، فرگوسن با کریستیانو رونالدو و گرت بیل به توافق رسیده بود اما باشگاه از تامین مالی این دو انتقال خودداری کرد.

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد، اخیراً فاش کرده که این باشگاه درست پیش از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در آستانه نهایی کردن انتقال دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال «کریستیانو رونالدو» و «گرت بیل» قرار داشت. اورا در پادکست obi one توضیح داد که منچستریونایتد برای جذب رونالدو و بیل ۹۹ درصد توافق کرده بود، اما باشگاه در آخرین لحظات این انتقال را متوقف کرد.

فرگوسن، مربی افسانه‌ای یونایتد، پس از کسب سیزدهمین قهرمانی لیگ برتر در سال ۲۰۱۳ از دنیای مربی‌گری خداحافظی کرد. با این حال، طبق گفته اورا، فرگوسن قصد داشت پس از این قهرمانی به مربی‌گری ادامه دهد و حتی برنامه‌هایی برای جذب رونالدو که در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوسته بود، و گرت بیل، ستاره تاتنهام، در دست داشت. اورا گفت: «یکی از غم‌انگیزترین روزها بود. من گریه نکردم، در شوک بودم. دلیلش این بود که دو هفته قبل، فرگوسن من را به دفترش برد و گفت: به این افراد نگاه کن، آنها فکر می‌کنند من بازنشسته می‌شوم، من قرار است ۱۰ سال دیگر بمانم اما ما باید لیگ قهرمانان بیشتری ببریم. و ادامه داد: پاتریس، کریستیانو رونالدو ۹۹ درصد موافقت کرده که برگرددگرت بیل هم همینطور.»

به گفته اورا، این انتقال تنها به ۲۰۰ میلیون پوند نیاز داشت، اما باشگاه از تأمین این مبلغ خودداری کرد. اورا با اشاره به این موضوع گفت: «آن‌ها از پرداخت ۲۰۰ میلیون پوند امتناع کردند، در حالی که اکنون بیش از یک میلیارد پوند برای خریدهای مختلف هزینه کرده‌اند. آن زمان درست قبل از بازنشستگی فرگوسن مطمئن بودم که با بازگشت رونالدو و حضور بیل، یونایتد دوباره به اوج خواهد رسید.»

پس از بازنشستگی فرگوسن، منچستریونایتد هزینه‌های سنگینی برای جذب بازیکنان انجام داد و اخیراً نیز منابع مالی قابل‌توجهی در اختیار اریک تن‌هاخ، سرمربی فعلی، قرار گرفته است. اما با وجود این سرمایه‌گذاری‌ها، تیم هنوز به دنبال ثبات و بازگشت به روزهای طلایی خود است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی