نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
درگیری در رختکن استقلال از کجا شروع شد؟!/ اندونگ جواب رامین را داد؛ پای سیدحسین هم به ماجرا باز شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیگیری‌ها نشان می‌دهد داستان دعوا در رختکن استقلال در دربی واقعی بوده است.

به گزارش خبرورزشی، همه چیز از ادعای جنجالی عادل فردوسی پور شروع شد. مجری محبوب سابق صدا و سیما در ویژه برنامه فوتبال ۳۶۰ که به مناسبت بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور و استقلال مقابل السد پخش می‌شد، پرده از یک درگیری در رختکن استقلال بین دو نیمه دربی برداشت.

فردوسی پور مدعی شد رامین رضاییان ابتدا با نکونام جر و بحث کرد و سپس با یکی از همبازیانش درگیر شد. طبق ادعای فردوسی پور رضاییان به جواد نکونام گفته تو که سیستمت بکش زیرش است؛ چرا من را خریدی؟! 

همچنین رامین بین دو نیمه دربی با دیدیه اندونگ بحث کرده و این بازیکن درگیر شده است. عادل مدعی شد این اتفاقات رخ داده و موثق است! اقتدار نکونام در رختکن شکسته شده و جواد حتی دیگر شهامت برخورد با بازیکنانش را ندارد.

رضاییان هم‌ بلافاصله بعد از بازگشت کاروان استقلال از قطر به این ماجرا واکنش نشان داد ضمن تکذیب این خبر گفت: من کاملا تکذیب می‌کنم و هرگز به نکونام چنین چیزی نگفتم! زشت بود و از آقای فردوسی پور انتظارات بالاتر است. هیچ وقت در زندگی ام من چنین کاری نمی‌کنم. هر شخصی چنین خبری به ایشان داده صلاح استقلال را نمی‌خواهد چون من در زندگی ام چنین کاری نمی‌کنم!

پیگیری‌های ما در خصوص این ماجرا نشان می‌دهد صحبت‌های فردوسی پور در مورد درگیری رضاییان در بین دو نیمه دربی کاملا درست است و رامین با اندونگ هم درگیر شده است. ماجرا از این قرار است که رضاییان در رختکن به اندونگ و یکی دو بازیکن دیگر استقلال که نمایش خوبی در دربی نداشتند، می‌پرد و از آن‌ها بابت عملکردشان ایراد می‌گیرد.

خبرورزشی امروز در گزارش کوتاهی با تیتر؛ جزییات درگیری رامین راضاییان با اندونگ؛ چرا پاس نمی‌دهی؟ به ماجرای درگیری رامین و اندونگ اشاره کرد. رامین به اندونگ حمله کرده و پرسیده چرا هر چه توپ می گیری به سمت چپ پاس می دهی و من را سمت راست نمی بینی؟ او همچنین از بازیکنان جوان استقلال می پرسد چرا در زمین گیج می زنند؟

بازیکنان جوان استقلال جواب رضاییان را نمی‌دهند ولی اندونگ که انتظار حمله از سوی رامین را نداشت، جواب می‌دهد و به رضاییان می‌گوید تو حق نداری از کل تیم ایراد بگیری و بازیکنان را در این بازی مهم و سخت تحت فشار قرار دهی!

رضاییان هم که در آن لحظه خیلی عصبانی بود، جمله‌ای به انگلیسی به اندونگ می‌گوید که معنی فارسی‌اش زشت است. جمله ای که عصبانیت اندونگ را در بر داشت و او قصد داشت به بحث با رضاییان ادامه دهد و دوباره جواب رامین را بدهد که سید حسین حسینی وارد ماجرا شد و به عنوان کاپیتان استقلال به رضاییان تذکر داد که دیگر ادامه نده.

کاپیتان آبی‌ها از رضاییان و اندونگ خواست آرامش خودشان را حفظ کنند و به دعوا پایان دهند. در واقع ماجرای درگیری رخ داده در رختکن استقلال کاملا واقعی و درست بوده و اگر سید حسین دخالت نمی‌کرد، شاید درگیری بین رضاییان و اندونگ به جاهای باریک کشیده می‌شد.

در همین رابطه بخوانید: جزییات درگیری رامین راضاییان با اندونگ؛ چرا پاس نمی‌دهی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی