نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
۰ |
۰
پرسپولیس و تعویض‌هایی که این مرتبه جواب نداد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خلاف بازی‌های قبلی تعویض‌های گاریدو در بازی با پاختاکور بی ثمر بود.

به گزارش خبرورزشی، گاریدو در همین مدت کوتاهی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته به یک مربی بازی‌خوان شهره شده است. مربی که نه تنها در نیمه‌های دوم عملکرد بهتری و تمام نیمه‌های مربیان را از آن خود کرده بلکه با تعویض‌هایی که انجام داده روند بازی را نیز تغییر کرده است. به گونه ای که هر کدام از بازیکنان تعویضی اش در هر بازی تاثیرگذاری خود را نشان داده اند.

اما خلاف بازی‌های قبلی در بازی با پاختاکور تعویض‌های گاریدو نتیجه نداد و حتی خود او نیز در این مورد صحبت کرد. مرور تعویض‌های گاریدو در بازی با پاختاکور نشان می‌دهد که او به فکر تغییر نتیجه و پیروزی بود. چرا که تمام بازیکنانی که وارد زمین شدند همگی از عناصر هجومی تیم بوده اند.

عیسی آل کثیر، سعید مهری، سعید صادقی، لوکاس ژوائو و اوستون اورونوف همگی بازیکنان هجومی هستند که برای تغییر روند بازی و نتیجه نهایی وارد زمین شدند اما اثرگذاری خوبی نشان نداند. به گونه ای که خود گاریدو نیز به این موضوع اشاره کرد:

ما در نیمه دوم تیم تهاجمی داشتیم. ارونوف و محمدی از چپ؛ صادقی از راست، آل‌کثیر و ژوائو و سعید مهری بازیکنان تهاجمی هستند. من معتقدم بازیکنان تعویضی ما کاملا تهاجمی بوده و میل به نفوذ زیادی دارند. اما متأسفانه موقعیتی گیرمان نیامد تاگل بزنیم. خیلی واضح بود که ما سعی در حمله داشتیم اما فرصتی فراهم نشد

به هر روی پرسپولیس در روزی که از نظر بدنی و فنی افت زیادی کرده بود دو امتیاز خانگی حساس را از دست داد تا چشم انتظار روزها و هفته‌های باقی مانده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی