نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
درگیری لفظی وینیسیوس و کاپیتان اتلتیکومادرید/ من دو بار قهرمان شدم ولی تو هیچی نیستی! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور و کوکه در دربی مادرید با هم درگیر شدند و بازیکنان دو تیم سعی کردند این دو نفر را از هم دور کنند.

در دربی پرتنش مادرید که روز یکشنبه برگزار شد و به تساوی ۱-۱ انجامید، کاپیتان اتلتیکو مادرید، کوکه، و ستاره رئال مادرید، وینیسیوس جونیور، دچار یک درگیری لفظی شدید شدند.

این درگیری در حین بازی زمانی آغاز شد که وینیسیوس جونیور در برخورد با رابین لنورماند به زمین افتاد. کوکه به سمت او رفت تا به او اعتراض کند و همین موضوع باعث شد تا وینیسیوس مثل فنر از جا بلند شود. سپس گفت‌وگوی تندی بین این دو بازیکن شکل گرفت و وینیسیوس به کوکه یادآوری کرد: «تو هیچ نیستی، من دو لیگ قهرمانان دارم،» به منظور تأکید بر این نکته دو انگشتش را بالا آورد.

بازیکنان اتلتیکومادرید سعی کردند میانجیگری کنند و وینیسیوس را از کوکه دور کنند تا درگیری پایان یابد، اما ستاره برزیلی اصرار داشت: «بله، دو تا، تو هیچی.» کوکه هم با دست زدن به‌صورت کنایه‌آمیز پاسخ داد و گفت: «خب، پس من را اخراج خواهند کرد.»

وینیسیوس که در حال دور شدن بود، دوباره به کوکه نزدیک شد و تأکید کرد: «تو دو بار باختی، من دو بار برنده شدم. البته که تو می‌بازی چون بدی. به همین دلیل من اینجا بازی می‌کنم... در رئال مادرید» و به نشان سینه‌اش اشاره می‌کرد.

در نهایت جود بلینگام و لوکا مودریچ وارد صحنه شدند و از وینیسیوس خواستند که آرام شود.

بیشتر بخوانید: پشت‌پرده جنجال‌های دربی؛ از هشتگ‌های نژادپرستانه و ماسک زدن تا پرتاب فندک!/ این رفتارها جایی در فوتبال ندارند! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی