نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
اکرم عفیف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکرم عفیف ستاره قطری السد، باز هم به یک تیم ایرانی در فوتبال آسیا گل زد.

به گزارش خبرورزشی، اکرم عفیف این روزها دوران اوج فوتبالش را سپری می کند؛ به ویژه اینکه او حالا مقابل تیم های ایران، گل می زند و می درخشد. عفیف دیشب هم از روی نقطه پنالتی، دروازه استقلال را باز کرد و به عبارتی، تیر خلاص را زد. با این شکست، تکلیف نکونام هم در استقلال یکسره شد.

پیشتر اما اکرم عفیف در یک دیدار دراماتیک، ستاره بازی تیم های ملی قطر و ایران شد و لحظه های فوق العاده بدی برای ما رقم زد؛ با این حال آیا مشکل فوتبال ما، جناب آقای عفیف است؟

فوتبالی که هنوز در پایتخت ورزشگاه آماده و درجه یک ندارد و تعداد زمین های استاندارد چمن آن به انگشتان یک دست هم نمی رسد، اکرم عفیف را در لابه لای تمام مشکلاتش، عددی نمی داند. عفیف کوچک تر از آن است که بخواهد برای این فوتبال، مشکل ایجاد کند. اصلا استقلال برای باختن مقابل السد، به عفیف نیاز نداشت که بدون عفیف هم به این تیم می باخت!

اکرم عفیف! تو مقابل مشکلات فوتبال ایران عددی نیستی...

مشکل اصلی، خود ما هستیم؛ فوتبالی که این روزها مقابل قطر تحقیر می شود و برابر نماینده ازبکستان کرنش می کند، یعنی همه جای کارش ایراد دارد. درد ما درخشش اکرم عفیف و کری خواندن این بازیکن برای ما نیست. عفیف آرزو دارد از کنار باشگاهی که مهدی طارمی در آن توپ می زند، عبور کند. استعدادهایی مانند اکرم عفیف در فوتبال ایران چه به وفور پیدا می شوند؛ اما با دست خودمان همه چیز را به این نقطه اعجاب انگیز رسانده ایم و متاسفانه در فوتبال آسیا هیچ حرفی نداریم.

سرنوشت تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی، آمیزه ای از وحشت، استرس و شکست است. باید برای حل این مشکل بزرگ، به فکر یک نسخه شفابخش باشیم...

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب بعد از شکست استقلال/ پاسخ منفی اکرم عفیف به درخواست ساده بازیکن آبی پوش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی