نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
بازگشت ستاره مصدوم بارسلونا به تمرینات در آستانه بازی‌های مهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گاوی برای بازی‌های پیش رو اعلام آمادگی کرده و به زودی در ترکیب تیم بارسلونا حاضر خواهد شد.

بارسلونا در آخرین دیدار خود با نتیجه ۴-۲ مقابل اوساسونا شکست خورد و این شکست محدودیت‌های عمق تیم را نشان داد. با این حال، این باشگاه امیدوار است به زودی با اضافه شدن چند بازیکن، به خوبی تقویت شود و نتایج بهتری در بازی‌های پیش رو کسب کند.

قرار است که وویچخ شچنسنی امروز با بارسلونا قرارداد امضا کند و فرمین لوپس و فرنکی دی‌یونگ نیز به زودی به میادین برمی‌گردند. دی‌یونگ احتمالاً بعد از تعطیلات بین‌المللی به ترکیب اضافه می‌شود. همچنین به گزارش رسانه رلوو، گاوی باور دارد که آماده بازگشت به میدان است و می‌تواند در بازی این هفته برابر یانگ بویز یا آلاوس به میدان برود.

اگرچه گاوی از آمادگی خود صحبت می‌کند، کادر فنی باشگاه تمایلی به ریسک کردن در مورد او ندارند و به دنبال افزایش بار تمرینی او در هفته‌های آینده هستند تا بتوانند از او بعد از تعطیلات بین‌المللی استفاده کنند. بازی‌های بعدی بارسلونا شامل تقابل با تیم‌های قدرتمندی چون سویا، بایرن مونیخ و رئال مادرید است و کادر فنی بر این باورند که باید گاوی را برای این دیدارها به بهترین شکل آماده کنند.

در حال حاضر، بارسلونا تنها به هافبک‌هایی چون پدری، مارک کاسادو و پابلو توره متکی است، در حالی که اریک گارسیا و رافینیا نیز در مرکز میدان به کار گرفته شده‌اند.

با توجه به شرایط پیش‌رو و بازگشت احتمالی مصدومان، هانسی فلیک امیدوار است که در دیدار با سویا در ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر)، گاوی، لوپس، دی‌یونگ و دنی اولمو همگی در دسترس باشند تا تیم بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی