نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
۰ |
۰
اخراج چرا؟ هنوز اول فصل است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ با وجود شکست از تاتنهام همچنان به آینده تیمش امیدوار است و قصد کناره‌گیری ندارد.

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۰-۳ تاتنهام به پایان رسید.

این شکست سومین باخت منچستریونایتد در هفت بازی ابتدایی فصل جاری به شمار می‌رود و فشارها روی اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، افزایش یافته است اما تن‌هاخ معتقد است که هنوز هم گزینه مناسبی برای هدایت تیم است و به پیشرفت منچستریونایتد ایمان دارد.

پس از پایان بازی، از تن‌هاخ در مورد احتمال برکناری‌اش از سمت سرمربیگری سوال شد و او پاسخ داد: «نه، من به این موضوع فکر نمی‌کنم. ما در تابستان تصمیم گرفتیم که با هم بمانیم. پس از بررسی دقیق تصمیم گرفتیم که چه چیزی را باید بهبود دهیم و چگونه یک تیم قوی بسازیم. همه تصمیم‌ها با هم گرفته می‌شوند و می‌دانیم که پیشرفت تیم مدتی طول می‌کشد. ما، یعنی مالک، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، در یک قایق هستیم.»

تن‌هاخ در مورد عملکرد تیم در بازی اخیر گفت: «قبل از نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و در نیمه دوم با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم هم فرصت‌هایی ایجاد کردیم. قطعاً این موضوع بر بازی تأثیر داشت و ما باید این را بپذیریم و بهتر شویم. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و کارها را بهتر از امروز انجام دهیم.»

سرمربی هلندی در خصوص اخراج برونو فرناندش توضیح داد: «به نظر من اخراج نداشت. آیا VAR باید مداخله می‌کرد؟ من نمی‌خواهم در این مورد قضاوت کنم. داور به او کارت قرمز داد و من نظر خودم را دارم، فکر نمی‌کنم آن صحنه اخراج داشته باشد.»

او همچنین به آینده تیم اشاره کرد و افزود: «همیشه یک روز جدید از راه می‌رسد. در رختکن به بازیکنان گفتم که حرکت کنید؛ فردا روز جدیدی است. قطعاً باید یاد بگیریم و بهتر عمل کنیم. باید در پرسینگ و همچنین روی توپ بهتر باشیم. موقعیت‌هایی بود که می‌توانستیم بهتر بازی کنیم، اما اینطور نبودیم و این موضوع ناراحت‌کننده است. اکنون فقط روی بازی با پورتو تمرکز می‌کنم. ما برمی‌گردیم و فردا همه چیز را از نو شروع می‌کنیم. هنوز فصل به‌طور کامل آغاز نشده و بازی‌های زیادی در پیش داریم.»

منچستریونایتد با این شکست ۷ امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم قرار گرفت. تاتنهام با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد. 

بیشتر بخوانید: شیاطین با کارت قرمز سرخ شدند/ پوستکوگلو پوست یونایتد را در تئاتر رؤیاها کَند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی