نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
واکنش کاپیتان به آشوب‌های دربی: ما حرفه‌ای هستیم؛ این اتفاقات جایی در فوتبال ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوکه، ستاره اتلتیکومادرید، در مورد حواشی بازی برابر رئال مادرید و تنش زیادی که در بین هواداران ایجاد شد صحبت کرد.

بازی اتلتیکومادرید و رئال مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو با تساوی ۱-۱ به پایان رسید اما این دیدار سرشار از لحظات پرتنش و حواشی غیر قابل کنترل بود. پس از گل ادر میلیتائو در دقیقه ۶۴، هواداران اتلتیکو اقدام به پرتاب اجسامی مانند فندک، کلید و بطری به زمین کردند که این موضوع منجر به توقف بازی به مدت حدود ۱۵ دقیقه شد.

کوکه به همراه سرمربی تیمش دیگو سیمئونه سعی در آرام کردن هواداران داشت و پس از بازی درباره حوادث و توقف مسابقه گفت: «لحظات عجیبی بود. این اتفاقات نباید در زمین فوتبال رخ دهد. ما حرفه‌ای هستیم و باید بدانیم کجا هستیم و باید باهوش باشیم. هواداران نباید چنین کارهایی انجام دهند. می‌دانم که فقط تعداد کمی از آن‌ها بودند که حاشیه ایجاد کردند.»

کوکه همچنین درباره نتیجه تساوی اظهار داشت: «بازی شدت و سرعت بسیار زیادی داشت. هر دو تیم می‌خواستیم برنده شویم و در نهایت توانستیم به تساوی برسیم. ما همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم و در دربی این میل بیشتر از همیشه است.»

بیشتر بخوانید: پشت‌پرده جنجال‌های دربی؛ از هشتگ‌های نژادپرستانه و ماسک زدن تا پرتاب فندک!/ این رفتارها جایی در فوتبال ندارند! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی