نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
۰ |
۰
مصدومیت هری کین؟ من دکتر نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ با کسب تساوی مقابل بایرلورکوزن در صدر جدول باقی ماند و سرمربی این تیم از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندس‌لیگا در دیداری خانگی به تساوی ۱-۱ مقابل بایرلورکوزن رضایت داد. در این مسابقه، بایرن ابتدا با گل روبرت آندریش از حریف عقب افتاد، اما با ضربه الکساندر پاولوویچ توانست بازی را به تساوی بکشاند.

ونسان کمپانی پس از این دیدار گفت: «به‌عنوان مربی بایرن، همیشه هدف ما پیروزی است و امروز هم از عملکرد تیم راضی هستم. ما توانستیم خوب مقابل پرسینگ حریف عمل کنیم، توپ‌های دوم را قطع کنیم و موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.»

او در مورد ارزیابی کلی از بازی تیمش افزود: «در چنین دیدارهایی معمولاً انتظار خلق موقعیت‌های زیاد وجود ندارد، اما ما موفق به این کار شدیم. این یک بازی بزرگ بود، اما فصل طولانی است و بازی‌های زیادی باقی مانده. باید با همین روند ادامه دهیم.»

کمپانی همچنین به تمجید از الکساندر پاولوویچ، زننده گل تساوی، پرداخت و گفت: «پاولوویچ بازیکن جوان بسیار مستعدی است. او با پختگی زیادی در زمین حضور دارد. وقتی اشتباهی مرتکب می‌شود، از او حمایت می‌کنیم و وقتی خوب بازی می‌کند، تشویقش می‌کنیم. امیدوارم او نه تنها در بوندس‌لیگا، بلکه در سطح جهانی به یکی از هافبک‌های بزرگ تبدیل شود.»

در خصوص وضعیت مصدومیت هری کین، سرمربی بایرن اظهار داشت: «من دکتر نیستم اما امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد. هنوز زود است که در این مورد اظهار نظر کنیم، ولی امیدوارم که او برای بازی چهارشنبه آماده باشد.»

کمپانی در پایان به آینده جمال موسیالا نیز اشاره کرد و گفت: «مذاکرات بین موسیالا و باشگاه در حال انجام است. ما به‌عنوان یک خانواده در بایرن این مشکل را حل خواهیم کرد.»

بایرن با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش ادامه داد، اما لورکوزن ۱۰ امتیازی به رده سوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: نبرد بزرگ بر سر یک ستاره باارزش؛ منچسترسیتی یا رئال‌مادرید؟/ پپ او را برای جانشینی تن‌تن بلژیکی می‌خواهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی