نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
پنالتی، پنالتی‌ست!/ چند اشتباه کوچک نگذاشت پیروز میدان باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا معتقد است که تیمش می‌توانست در بازی مقابل نیوکاسل به پیروزی برسد.

منچسترسیتی باز هم در لیگ برتر به تساوی دست یافت و در بازی با نیوکاسل نیز همانند بازی با آرسنال نتوانست پیروز میدان باشد. این موضوع نشان داد که مصدومیت رودری و غیبت همزمان کوین دی‌بروینه چقدر می‌تواند برای تیم گواردیولا مشکل‌ساز باشد.

در این دیدار، سیتی با گل یوشکو گواردیول در نیمه اول پیش افتاد اما در نیمه دوم یک پنالتی به نیوکاسل داد که توسط آنتونی گوردون به گل تساوی تبدیل شد. پپ نیوکاسل را تیمی فیزیکی توصیف کرد که به خوبی در عمق دفاع می‌کند و گفت که بازی مقابل آنها همیشه دشوار است. او همچنین افزود چند اشتباه در جریان بازی مانع از به ثمر رساندن گل دوم و کسب پیروزی شد.

گواردیولا در پاسخ به این پرسش که آیا سرعت نیوکاسل در نیمه دوم برای سیتی مشکل‌ساز شد، گفت: «در مجموع خیلی خوب بازی کردیم. وقتی ۱-۰ جلو بودیم چند تصمیم نادرست گرفتیم و فرصت‌هایی که می‌توانستیم بازی را ۲-۰ کنیم از دست دادیم. بازی مقابل نیوکاسل همیشه سخت است؛ آنها تیمی فیزیکی هستند که به خوبی دفاع می‌کنند و فشار سنگینی بر حریف می‌گذارند. با این حال، موقعیت‌هایی داشتیم اما استفاده نکردیم.»

پپ در رابطه با عملکرد یوشکو گواردیول و گلزنی او در این بازی گفت: «یوشکو در فضاهای کوچک و تنگ فوق‌العاده است. گاهی در فضاهای وسیع‌تر کمی دچار مشکل می‌شود، اما من می‌دانم که وقتی فضا برایش محدود باشد، بهتر کار می‌کند.»

گواردیولا همچنین درباره روند بازی پس از پنالتی نیوکاسل اضافه کرد: «ما چند اشتباه کردیم و پس از اینکه آنها از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند، برای مدتی بهتر از ما عمل کردند. اما در دقایق پایانی دوباره کنترل بازی را به دست گرفتیم و بهتر ظاهر شدیم. فرصت‌هایی برای پیروزی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»

پپ در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش راضی است، گفت: «بله، بچه‌ها عالی بودند. ماتئو کواچیچ استثنایی بود، ریکو لوئیس هم همین‌طور. برناردو سیلوا نیز در پستی که بازی کرد، بسیار خوب بود. همه بازیکنان عملکرد درخشانی داشتند.»

در رابطه با مصدومیت ارلینگ هالند، گواردیولا اعلام کرد: «او مصدوم شده و در روزهای آینده وضعیتش را بررسی می‌کنیم. اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست خواهید آورد.»

در پایان، گواردیولا در مورد پنالتی نیوکاسل گفت: «صحنه را ندیدم، اما پنالتی، پنالتی است.»

بیشتر بخوانید: مصدومیت عجیب هالند مقابل نیوکاسل/ مچ پای بچه غول را قلم کردند! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی