نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
استقلالی‌ها از شهریاری ناامید شدند/ شماره تلفن مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس پخش شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اتفاقی عجیب شماره تلفن‌های مدیرعامل بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران در فن پیج‌های استقلالی در حال منتشر شدن است.

به گزارش خبرورزشی، وضع نابسمان مدیریتی و فنی استقلال باعث اعتراض شدید هواداران این تیم شده و آنها به هیچ عنوان از اوضاع فعلی راضی نیستند. طرفداران آبی از راه‌های مختلف نظیر اعتراض در کانال‌های فضای مجازی و البته تجمع جلوی باشگاه، اعتراضشان را به مالکیت باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس رساندند اما از آنجایی که هیچ تغییر و تحولی پس از شکست ناامیدکننده در دربی رخ نداد و وضعیت در بازی با السد هم همان است، استقلالی‌ها یک روش عجیب را برای رسیدن به مقصودشان به کار گرفتند.

از شب گذشته تاکنون، دو شماره تلفن منتسب به عبدالعلی عسگری زاده در فن پیج‌های استقلال پخش شده که گویا یکی موبایل اصلی وی و دیگری شماره‌ای است که از طریق واتساپ با آن ارتباط برقرار می‌کند. بهانه ادمین‌ها هم تماس مستقیم مردم با مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس است تا از این طریق به اوضاع تیم محبوبشان رسیدگی شود. این درحالی است که علی عسگری پیش از این با انتصاب احمد شهریاری به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه و نماینده هلدینگ، عملا همه امور جاری استقلال را به او واگذار کرده اما وضعیت به گونه‌ای است که هواداران را از نوع مدیریت فعلی ناامید کرده و آنها با پیام‌ها و تماس‌هایشان، قصد دارند تغییری در وضعیت استقلال ایجاد کنند. اتفاقی که به ندرت مشابه آن رخ داده و شاید تاثیر آن هم زیاد نباشد اما وضعیت عجیب و غریب مدیریتی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران را می‌رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بازنشته US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول خرید باشگاه استقلال از جیب بازنشستگان مظلوم نفت وحرام است و حق الناس شما بهترین مربی چه داخلی چه خارجی بیارید فقد شکست پیروزی نداره چون نفرین بازنشسته رو داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی