پیام ستاره چپ‌پا برای مالدینی؛ به رکورد اسطوره محبوبم رسیدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تئو هرناندس به رکورد پائولو مالدینی رسید و پیامی به اسطوره میلان ارسال کرد.

تئو هرناندس، مدافع چپ میلان، در پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل لچه به رکورد گلزنی پائولو مالدینی رسید و این دستاورد مهم را با خاطرنشان کردن نام اسطوره باشگاه جشن گرفت.

دقایقی پس از گل اول آلوارو موراتا، تئو از سمت چپ به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و با شوتی قدرتمند گل دوم میلان را به ثمر رساند. این گل برای تئو هرناندس، دومین گل او در این فصل و همچنین ۲۹مین گل او در لیگ از زمان پیوستنش به میلان در سال ۲۰۱۹ بود. بدین ترتیب، او اکنون به رکورد پائولو مالدینی به‌عنوان پرگل‌ترین مدافع تاریخ میلان در سری آ رسید.

جالب است بدانید که مالدینی به عنوان مسئول فنی باشگاه، برای انتقال تئو از رئال مادرید به میلان فشار آورد و توانست باشگاه را متقاعد کند که انتقال ۲۲.۸ میلیون یورویی او را انجام دهد که یکی از بهترین معاملات دوران او در باشگاه بود.

این مدافع چپ از زمان ورود به ورزشگاه سن سیرو، ثبات گلزنی چشمگیری را به نمایش گذاشته و در هر یک از فصل‌هایش حداقل چهار گل در لیگ به ثمر رسانده است. او در حال حاضر دو گل در شش بازی سری آ را به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد که در مسیر شکستن رکورد خود با هفت گل در یک فصل لیگ داخلی قرار دارد.

تئو هرناندس پس از این موفقیت در اینستاگرامش به مالدینی اشاره کرد و نوشت: «یک پیروزی و ۲۹ گل با میلان: خوشحالم که به رکورد اسطوره محبوبم پائولو مالدینی رسیدم!! زنده‌باد میلان.»

مالدینی نیز در پاسخ نوشت: «عالی است تئو. تنها تفاوت این است که ۲۵ سال طول کشید تا من به ۲۹ گل برسم، اما تو برای ثبت این رکورد فقط به پنج سال نیاز داشتی. تو خاص هستی!»

بیشتر بخوانید: سرمربی میلان: لذت فوتبال در همین تغییرات سریع است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیمان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چقدر تو دوست داشتنی و فروتن هستی کاپتان... جات تا ابد پر نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی