پایان جنجال‌های اخیر؛ گواردیولا را دوست دارم/ رقابت بر رفاقت تاثیری نمی‌گذارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا تاکید کرده که روابطش با پپ گواردیولا خوب است و رقابت در صحنه فوتبال بر رفاقت آنها تاثیر منفی ندارد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تأکید کرده که رقابت قهرمانی با منچسترسیتی بر روابط دوستانه‌اش با پپ گواردیولا تأثیری نخواهد گذاشت. آرتتا که به وضوح هموطنش را تحسین می‌کند، می‌گوید: «من او را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. این رقابت بخشی از حرفه ماست و نباید آن را به صورت شخصی تلقی کرد.»

آرسنال و سیتی در یک دیدار پرهیجان و پرتنش به تساوی ۲-۲ دست یافتند و بازیکنان هر دو تیم در بخش‌های زیادی از این مسابقه در آستانه درگیری با یکدیگر بودند. با این حال، آرتتا بر این نکته تأکید کرد که حرفه‌ای بودن در ورزش بالاتر از هر چیز دیگری است. او افزود: «اگر رابطه ما به خاطر نتیجه یک بازی آسیب ببیند، دیگر با هم صحبت نمی‌کردیم. اما اینطور نیست. روابط شخصی ما هیچ‌گاه تحت تأثیر رقابت‌ها قرار نخواهد گرفت.»

آرسنال که به دنبال کسب عنوان قهرمانی پس از ۲۰ سال است، روز شنبه به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. در همین حال، منچسترسیتی نیز با چالش بزرگی در برابر نیوکاسل یونایتد روبه‌رو خواهد شد.

آرتتا در پایان خاطرنشان کرد که فوتبال یک حرفه نتیجه‌گرا است و هدف نهایی برنده شدن در جام‌هاست، اما او همیشه برای گواردیولا احترام ویژه‌ای قائل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: گواردیولا برای هرچیزی کلی حقه در جیب دارد؛ نگران غیبت رودری نباشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی