اشکم درآمد وقتی بچه ۶ ساله استقلالی شب دربی گفت من پرسپولیسی‌ام/ مثل مجیدی بروید تا به استقلال کمک کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمان موسوی مهاجم سابق استقلال به شکست استقلال در دربی و درخواست هواداران برای بازگشت فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

ایمان موسوی مهاجم سابق استقلال در حاشیه تمرین پیشکسوتان درخصوص شکست آبی‌پوشان در دربی اظهار کرد: یک شرایط فاجعه‌باری را برای اولین بار در استقلال می‌بینم. سال‌های قبل هم استقلال حاشیه داشته اما نه این اندازه. 

مهاجم اسبق آبی‌پوشان پایتخت ادامه داد: امسال متاسفانه اتفاقی افتاده که هر کسی به هر دلیلی خودشان را به باشگاه استقلال چسبانده‌اند و مدعی هستند که این باشگاه را خیلی دوست دارند اما اعتقاد من این است که اگر این باشگاه بزرگ را دوست دارید مثل آقای فرهاد مجیدی که یک وقفه‌هایی می‌رفت که کمک کند به باشگاه استقلال بهتر است از این باشگاه بروید تا به باشگاه استقلال کمک کنید.

موسوی درخصوص درخواست هواداران استقلال برای بازگشت فرهاد مجیدی افزود: کسی نیست که از فرهاد مجیدی بدش بیاید و من به عشق فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال رفتم. آن سال با آنکه آقای گل بودم و از باشگاه سپاهان پیشنهاد یک میلیارد و دویستی داشتم به عشق مجیدی با کمترین رقم به استقلال رفتم. فرهاد مجیدی همیشه به درد استقلال خورده و با کمترین امکانات از جیب شخصی خودش به بازیکنان پاداش می‌داد. من دوازده ساله که عاشق فرهاد مجیدی هستم و نمی‌خواهم پشت سر کسی در بیایم اما همه ایران می‌دانند که فرهاد مجیدی عاشق باشگاه استقلال است و بعضی وقت‌ها می‌رود که به باشگاه استقلال کمک کند.

مهاجم سابق استقلال درخصوص مشکل این تیم تصریح کرد: مشکل اصلی این است که به هر قیمتی می‌خواهند در استقلال بمانند. من خودم وقتی دیدم نمی‌توانم کمکی به این تیم بکنم از استقلال رفتم.

موسوی با اشاره به یک خاطره بیان کرد: من یک کافه دارم و شب دربی یک بچه شش ساله لباس استقلال پوشیده بود و انقدر استقلال بد بازی کرد که این بچه گفت بابا من از امشب دیگر پرسپولیسی‌ام. من تا حالا اشکم درنیامده بود ولی آن شب اشکم درآمد.   

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا دربی مشکل فنی داشت یا پنالتی رامین رضاییان باعث باخت استقلال شد؟‌ گفت: ما نباید بی‌معرفت باشیم. به نظر من پسر خیلی حرفه‌ای باشخصیت و خوش قلب است و رامین یکی از فوتبالیست‌های درجه یک کشور ایران است ولی خب باشگاه استقلال همین است و بیشتر از این نمی‌تواند از نظر فنی کمک کند. کسی بیاید که مردم دوستش دارند و همه ما می‌دانیم که مردم عاشق فرهاد مجیدی هستند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی