نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
تکذیب خبر دلجویی پیشکسوتان استقلال از نکونام/ انتشار شایعه در فضای مجازی برای هموار کردن بازگشت سرمربی مستعفی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فضای مجازی شایعه شده چند پیشکسوت حامی سرمربی استقلال، با سردار شهریاری به خانه نکونام رفته اند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم، مقابل السد قطر کنند.

به گزارش خبرورزشی، پس از شکست تیم استقلال در دربی صد و چهارم، فشارها و اعتراضات هواداران به سرمربی استقلال بیشتر از پیش شد، تا حدی که با تجمع مقابل باشگاه استقلال، خواستار اخراج جواد نکونام شدند.

با اعتراض هواداران، فشار که روی جواد نکونام زیاد شده بود، شب گذشته خبر رسید، سرمربی آبی‌ها استعفای خود را تسلیم مدیریت باشگاه استقلال کرده و مورد مخالفت مدیران این تیم قرار گرفته است. با توجه به استعفای جواد نکونام، در فضای مجازی و کانال‌های منتسب به باشگاه استقلال، شنیده شد سرمربی آبی‌ها تصمیم گرفته تیم استقلال را مقابل السد قطر همراهی نکند. به همین دلیل شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که چند پیشکسوت تیم استقلال که حامی سرمربی این تیم هستند همراه احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس برای راضی کردن نکونام به منزل او رفته اند تا سرمربی آبی‌پوشان را راضی به همراهی این تیم مقابل السد قطر کنند. از محمد نوری، محمد خرمگاه، مهدی فنونی زاده، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی به عنوان پیشکسوتانی که برای دلجویی نکونام به منزل او رفته اند نام برده می‌شود.

به همین بهانه با دو تن از این پیشکسوتان تماس برقرار کردیم تا از صحت این اتفاق مطلع شویم که این دو پیشکسوت استقلال از این اتفاق ابراز بی اطلاعی کردند و یکی از آنها مدعی شد این خبر صحت ندارد و او اصلا حامی نکونام نیست و پیشکسوت دیگر استقلال مدعی شد خارج از منزل با خانواده در حال تفریح است و اصلا منزل جواد نکونام را نمی‌شناسد. گفتنی است در حالی این پیشکسوتان از حمایت نکونام اعلام برائت کردند که یکی از آنها همیشه در مصاحبه‌هایش حمایت قاطعانه خود را نسبت به سرمربی استقلال اعلام می‌کرد.

به نظر می‌رسد این خبر نیز مانند اخبار زیادی که در روزهای گذشته راجع به سرمربی استقلال منتشر شده صحت ندارد و با هدف خاصی منتشر شده است. پس از انتشار این شایعه، جواد نکونام در تمرینات استقلال حاضر شده و احتمالا این تیم را مقابل السد قطر همراهی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • صالح IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    این هییت مدیره کارش با دغلکاری و کلاهبرداری داره پیش میره و هدفش فقط سو استفاده اقتصادی از هلدینگ و نابود کردن باشگاه استقلاله...
  • خانعلی طاهری IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    نکونام باید حتما از استقلال بر بیرون استقلال نا بود کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی