نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
حذف تلخ ایران از جام جهانی فوتسال/ شاگردان شمسایی از پس مراکش برنیامدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم، به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان مقابل تیم ملی مراکش صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

این مسابقه به بهترین شکل برای ایران آغاز و محمدحسین درخشانی در چهارمین دقیقه موفق به گلزنی شد. در شرایطی که شاگردان وحید شمسایی موقعیت‌های گلزنی خوبی روی دروازه حریف می‌آفریدند، خالد بوزید در دقیقه ۷  گل تساوی نماینده آفریقا را به ثمر رساند. چهار دقیقه بعد و روی ارسال کرنر، علیرضا رفیعی‌پور دروازه ایران را به اشتباه باز کرد تا تیم کشورمان عقب بیفتد.

دقایق پایانی نیمه اول به بدترین شکل برای تیم سوم جام جهانی ۲۰۱۶ پیش رفت. سفیان المسرار در دقیقه ۱۷ روی غفلت علی‌اصغر حسن‌زاده و از پشت کاپیتان ایران توانست دروازه ایران را باز کند. ادریس الفنی در دقیقه ۲۰ نیز روی یک کار ترکیبی زیبا که با سه پاس دروازه خودی به مقابل دروازه تیم ایران رسیدند، گل چهارم را برای مراکش به ثمر رساند.

ایران آغازی طوفانی در نیمه دوم داشت و با گلزنی حسین طیبی در دقیقه ۲۱ و مسلم اولادقباد در دقیقه ۲۲ دروازه مراکش را گشودند تا اختلاف به یک گل برسد. تیم وحید شمسایی حملات بیشتری روی دروازه بهترین تیم فوتسال جهان در سال ۲۰۲۳ (از نگاه سایت فوتسال پلنت) ایجاد کرد که تا پایان مسابقه ثمری نداشت و ایران مغلوب تیم ششم رده‌بندی فیفا شد.

مراکش با پیروزی در این مسابقه، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و از ساعت ۱۶ روز یکشنبه هشتم مهر به مصاف برزیل می‌رود.

به این ترتیب تیم ملی ایران که در جام جهانی ۲۰۲۱ در مرحله یک‌چهارم نهایی به کار خود پایان داده بود، در جام جهانی ۲۰۲۴ نتوانست به جمع هشت تیم نهایی راه یابد. شاگردان شمسایی که می‌خواستند در مسیر راحت‌تر دور حذفی قرار بگیرند تا با برزیل مواجه نشوند، مغلوب شیرهای اطلس شدند و رؤیای صعود مجدد به نیمه‌نهایی تعبیر نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    فرا سرشون ... این هم بگزرد 🇮🇷❤️🇮🇷❤️
  • هوادار IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    شمسایی و بازیکنایی که انتخاب کرد در حد تیم ملی نبودند اما با یک مساوی با ونزوئلا میتونست لااقل یکی دو مرحله بالاتر بره
  • Mehran DE ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    والا روز اول گفتم این وحید شمسایی از نظر شخصیتی و فنی اصلا در حد سرمربیگری تیم ملی نیست
  • شهروز IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    زیاد فرقی هم نکرد ، حریف بعدی برزیل بود . ولی در کل تیم خوبی نداشتیم . شمسایی این کاره نیست .
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    گل دوم و سوم و چهارمی که ایران در نیمه اول دریافت کرد روی بی‌‌مسئولیتی و سهل‌انگاری بازیکنا بود ضمنا بازیکنای مراکش خیلی موذی و آب‌زیر‌کاه بودند و بچه‌های ایران رو خیلی راحت اسیر جنگ روانی خودشون کردند ایران با غرور وارد زمین شد و با همین غرور و بی‌خیالی و شکم‌سیری همه چی رو همون نیمه اول به فنا داد وقتی بیش از ۱۸ دقیقه به پایان بازی مونده بود بازی ۳-۴ بود و باید راحت بازی رو برمیگردوندیم اما بازیکنای مارمولک مراکش خودشونو هی می‌زدند به بازیکنای ما و متاسفانه کمک داور زن و داورهای واسه مراکش سوت زدند و کلا ریدن تو بازی خاک بر سر این فوتسال با این جام جهانیش بچه‌ها از نظر روانی آماده نبودند
  • احمدرضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    هر فوتسالیست خوب قطعا سرمربی خوبی نمیشود،فوتسال به سرمربی خوب خارجی احتیاج دارد،ناظم شریعه بود بهتر بازی میکردیم و نتیجه میگرفتیم
  • ‌وخیده شسمایی US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    سرمربی تیم بیشتر به آرایش مو ولباس برند پوشیدن میرسید تا تیم ملی و هر روز در یک شوی تلویزیونی شرکت میکرد تکی یا با خانواده. و ایمه اطهار تیم ملی را به کاردانش بسپارید
  • اکبر IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    ورزش و مسابقه و رقابت و قمار یعنی همین. در یک لحظه همه چیز را از دست می دهی.
  • نادر IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    می دانید چرا تیم فوتسال حذف شد برای اینکه فدراسیون فکر وحواسش را فقط برای بردن پرسپولیس گذاشته بود از این جام مهم غافل شد طلا راداد بجا آن مفرغ گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی