نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
نیکو ویلیامز در آرسنال؟/ باید با بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن بجنگید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امانوئل پتی معتقد است که آرسنال باید تمام تلاشش را برای جذب نیکو ویلیامز انجام دهد و این ستاره را به تیم خود بیاورد.

امانوئل پتی، هافبک پیشین آرسنال، از باشگاه سابقش خواسته تا برای جذب نیکو ویلیامز، مهاجم با استعداد اتلتیک بیلبائو، تمام تلاش خود را به کار گیرد و در رقابت با تیم‌هایی مانند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن پیروز شود.

پتی در مصاحبه‌ای با پرایم کازینو گفت: «آرسنال جاه‌طلبی زیادی دارد، میانگین سنی این تیم جوان است و میکل آرتتا به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده است. او و تیمش در نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه عمل کرده‌اند و حالا باید به دنبال رقابت جدی باشند. یکی از بازیکنانی که آرسنال باید برایش تلاش کند نیکو ویلیامز است. او یک خرید رویایی برای آرتتا خواهد بود. نیکو بازیکنی شگفت‌انگیز است و باشگاه‌های زیادی به دنبالش خواهند بود. امیدوارم در نهایت به آرسنال بپیوندد.»

در دو فصل گذشته توانایی آرسنال در خط حمله بارها زیر سؤال رفته چرا که تیم فاقد یک مهاجم شماره ۹ کلاسیک بوده که بتواند در هر فصل ۲۰ گل به ثمر برساند. با وجود بازیکنانی چون گابریل ژسوس، کای هاورتس و لئاندرو تروسار، اضافه شدن نیکو ویلیامز می‌تواند به شکل قابل توجهی خط حمله این تیم را تقویت کند.

چه با نیکو ویلیامز و چه بدون او، آرسنال استعداد کافی برای رقابت در مسیر قهرمانی را دارد. آنها در بازی خانگی بعدی مقابل لسترسیتی به میدان خواهند رفت که پس از تساوی سخت در برابر منچسترسیتی، چالش ساده‌تری برای تیم آرتتا به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: دلیل بارسایی نشدن ستاره تیم ملی اسپانیا فاش شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی