نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
خوش‌شانس بودم که اخراج نشدم/ دیگر تکرار نخواهد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندریک اعتراف می‌کند که باید به خاطر خطا بر روی بازیکن آلاوس اخراج می‌شد و قول داده که از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کند.

اندریک خوش‌شانس بود که در پیروزی ۳-۲ رئال مادرید بر آلاوس در روز سه‌شنبه از بازی اخراج نشد؛ زیرا به کشاله ران سانتیاگو موریو لگد زد و لوئیس گارسیا پلازا، سرمربی آلاوس، به شدت از اینکه این بازیکن برزیلی اخراج نشد عصبانی بود. حالا مارکا گزارش می‌دهد که اندریک قبول می‌کند که از روی خوش‌شانسی کارت قرمز دریافت نکرده و به هم‌تیمی‌ها و کارلو آنچلوتی اطمینان می‌دهد که این اتفاق دوباره تکرار نخواهد شد.

اندریک در ۲۰ دقیقه پایانی بازی در حالی که مادرید ۳-۰ جلو بود به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. اگر او اخراج می‌شد ممکن بود پیروزی تیمش به خطر بیافتد؛ چرا که آلاوس دو گل در دقایق پایانی به ثمر رساند تا فاصله خود را کاهش دهد.

این بازیکن ۱۸ ساله با نمایش‌هایی درخشان و به ثمر رساندن دو گل در این فصل، شروعی امیدوارکننده را تجربه کرده است. با غیبت کیلیان امباپه در بازی روز یکشنبه مقابل اتلتیکومادرید به دلیل مصدومیت، اندریک ممکن است فرصت یابد تا نقش پررنگ‌تری را در ترکیب اصلی ایفا کند. این فرصت می‌تواند لحظه‌ای طلایی برای درخشش او باشد و با توجه به عملکرد قبلی‌اش، هواداران امیدوارند که او بتواند در برابر رقبای محلی تیم، تاثیرگذار باشد.

پس از رویارویی با اتلتیکو، رئال مادرید در دومین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل خواهد رفت و سپس سه روز بعد میزبان ویارئال در لالیگا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ضربه سنگین به رئال مادرید؛ امباپه در آستانه دربی مصدوم شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی