پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
۰ |
۰
مسی یا رونالدو؟ کاپیتان آمریکا انتخاب می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این بار نوبت به کریستین پولیشیچ رسید تا در چالش سخت انتخاب بین مسی و رونالدو شرکت کند و نام یکی از این دو فوق‌ستاره را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب کند.

کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی میلان و تیم ملی ایالات متحده، در مصاحبه جدیدش با وبسایت گل در مورد بهترین بازیکن جهان و انتخاب هم‌تیمی‌های خود نظر داد. پولیشیچ در این گفت‌وگو، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن دنیا معرفی کرد و کریستیانو رونالدو را در رده دوم قرار داد.

این وینگر آمریکایی در یک مسابقه حذفی که در آن باید بازیکنان مورد علاقه‌اش را به چالش می‌کشید، نام رونالدو را به عنوان بهترین گلزن انتخاب کرد. اما وقتی از او پرسیده شد که چه کسی بهترین بازیکن جهان است، بلافاصله نام مسی را بر زبان آورد.

در ادامه این گفت‌وگو، پولیشیچ در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکنی که تا به حال با او بازی کرده، نام انگولو کانته را به زبان آورد و از توانایی‌های او تمجید کرد. او همچنین به زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره افسانه‌ای فوتبال، اشاره کرد و گفت که اگر فرصت بازی با یک بازیکن افسانه‌ای را داشته باشد، زلاتان را انتخاب می‌کند. او ایبراهیموویچ را حتی به رونالدینیو ترجیح داد و به شوخی بیان کرد که انتخاب ابراهیموویچ به این دلیل است که: «نمی‌خواهم چیزی به من بگوید.»

در این بین، ایبراهیموویچ در یک مسابقه دیگر به فیگو باخت، اما پولیشیچ امیدوار است که این اسطوره سوئدی در آستانه دیدار روسونری‌ها با لچه در روز جمعه از او دلخور نشود.

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی بی‌همتا/ من را این‌گونه به یاد بیاورید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی