نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
۸ |
۵
وحشت بازیکن مراکشی از فوتسالیست‌های ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی مراکش از حریف شاگردان هشام دکیک در دور یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال تمجید کرد.

سایت «البطوله» مراکش گزارش داد که تمرین روز گذشته تیم ملی فوتسال مراکش در غیاب عثمان ادریسی و اسماعیل امزال که دچار مصدومیت شده‌اند، برگزار شد. همچنین هشام دکیک سرمربی مراکش به غیبت امزال در دیدار با ایران اشاره کرد.

براساس این گزارش، سفیان بوریط بازیکن تیم ملی فوتسال مراکش درباره دیدار با ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ اظهار داشت: امروز نیاز به حمایت هواداران مراکشی داریم. هواداران حق دارند عملکرد ما را در مسابقه آخر نقد کنند. ما از دور اول عبور کردیم و حالا به دیدار سرنوشت‌ساز با ایران فکر می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی مراکش با اشاره به اهمیت مسابقه با ایران تصریح کرد: این مسابقه مرگ و زندگی است. می‌دانیم ایران ۱۳ بار به قهرمانی آسیا دست یافته و تیمی قدرتمند است. این باعث نمی‌شود برای پیروزی تلاش نکنیم. با وجود مصدومیت برخی نفرات، اعتماد زیادی به بازیکنانِ در دسترس داریم.

شاگردان وحید شمسایی از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان، به مصاف مراکش می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • N13 IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    اره،همه با هم هستیم برا نابودی تیم و آبرو ریزی و ۵ امتیاز از ۵ بازی!!!!همه با هم هستیم تا مضحکه دیگران بشیم!!!!!!بله،همه با هم هستیم!!!!!!!!!!!
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    درست است . همه با هم هستید که استقلال را به لیگ یک بفرستید
  • صالح IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    بیخود کردی... پنج تا بازی پنج امتیاز... پارسال با اون همه کمبود بازیکن بهترین نتایجو گرفتیم امسال اما وضع اینطوریه... تغییر برای همین موقع هاست... لیگ که برامون تموم شد لااقل دنبال سهمیه و یا حذفی و ادامه راه اسیایی مون بریم
  • س ح IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    مگه توی پای به سن گذاشته کی هستی که از نکونام حمایت می کنی دل هرچی هواداره رو خون کردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی