نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
۰ |
۰
گواردیولا: مصدومیت رودری چالش بزرگی برای ماست...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا با ابراز تاسف از مصدومیت رودری، او را بازیکنی منحصر به فرد در تیمش معرفی کرد و پیدا کردن جانشین برای او را دشوار دانست.

منچسترسیتی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس موفق شد با نتیجه ۲-۱ واتفورد را شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کند.

گواردیولا در کنفرانس خبری بعد از این پیروزی دشوار گفت: «کاملاً مشخص بود که کار آسانی در مقابل تیم قوی واتفورد نخواهیم داشت. دو روز قبل بازی سختی مقابل آرسنال داشتیم و به همین دلیل مجبور بودیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در این فصل کمتر به میدان رفته‌اند. با این حال، از عملکرد شاگردانم راضی هستم و خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم.»

وی همچنین درباره مصدومیت رودری، هافبک کلیدی تیمش افزود: «این که بهترین هافبک حال حاضر فوتبال دنیا را برای مدت طولانی در اختیار نداشته باشیم، واقعاً ناراحت‌کننده است. البته وظیفه من به عنوان سرمربی این است که برای پیدا کردن جانشین او در ترکیب چاره‌ای بیاندیشم. انتخاب جایگزین برای رودری بسیار دشوار است و تمام تیم باید این مسئولیت را به دوش بکشند. هنوز به‌طور رسمی در مورد غیبت طولانی‌مدت او خبری دریافت نکرده‌ایم و مدت زمان دوری او تا فردا مشخص خواهد شد. منتظر آخرین اطلاعات پزشکان درباره رودری هستیم.»

سرمربی سیتیزن‌ها در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا بازیکنان آرسنال به عمد رودری را مصدوم کردند، گفت: «اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. من و آرتتا پس از پایان بازی با یکدیگر تماس گرفتیم و بابت اتفاقاتی که پیش آمد از هم دلجویی کردیم. من و سرمربی آرسنال دوستی دیرینه‌ای داریم و این حوادث درون زمین باعث آسیب به روابط ما نخواهد شد.»

گواردیولا همچنین به عملکرد ماتئوس نونس، هافبک جوان سیتی که در این بازی گلزنی کرد، اشاره کرد و گفت: «نونس ویژگی‌هایی دارد که او را از سایر بازیکنان متمایز می‌کند. من از نمایشش و گلی که زد کاملاً راضی هستم. او پسر بسیار خوبی است و بازیکنان این‌چنینی لایق اتفاقات خوبی هستند.»

پپ در پایان کنفرانس با خبرنگاران شوخی کرد و در مورد شلوغی تقویم مسابقات گفت: «راستی فردا همدیگر را می‌بینیم یا نه؟ فردا بازی داریم یا نداریم؟ اگر نداریم که عالی است و بنابراین یک روز به شما مرخصی می‌دهم.»

بیشتر بخوانید: آرتتا در واکنش به جنجال منچسترسیتی: من همه ترفندهای شما را می‌دانم/ آرسنال برای چالش‌های آینده آماده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی