نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
بی‌شکستی پرسپولیس در ۴ دربی آخر با مربیان خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با سرمربیان خارجی در ۴ دربی اخیر شکستی را متحمل نشده است.

به گزارش خبرورزشی،پرسپولیس در آخرین مصاف خود با استقلال از یک مربی خارجی روی نیمکت سود می برد. اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل محمدی بود که در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی انتخاب شد و در شهرآورد برگشت لیگ ۲۳ مقابل استقلال به تساوی بدون گل مقابل رقیب سنتی دست یافت. 

ذکر این نکته ضروری است که پرسپولیس در ۴ مصاف آخر خود با مربیان خارجی مقابل استقلال بی شکست بوده و به دو ۲ برد و ۲ تساوی دست یافته است. آخرین باخت سرخپوشان به زمان برانکو ایوانکوویچ و فصل هفدهم باز می گردد که نتیجه را با تک گل وریا غفوری به آبی‌ها واگذار کردند. این دیدار دهم اسفند ۹۶ برگزار شد. آخرین برد پرسپولیس مقابل استقلال با مربی خارجی نیز به بازی رفت لیگ نوزدهم برمی گردد که سرخ پوشان با هدایت گابریل کالدرون با تک گل مهدی عبدی مقابل استقلال استراماچونی به پیروزی دست پیدا کرد.

پرسپولیس در مجموع تاکنون ۳۱ بار از مربیان خارجی در دربی‌ها بهره برده و موفق شده ۱۳ بار استقلال را شکست دهد و فقط در ۶ بازی نتیجه را واگذار کرده است. حال باید منتظر بود و دید پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی تازه وارد خود نیز در این بازی بزرگ و حیثیتی به پیروزی خواهد رسید یا نه.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی